Followers MamaTisya

Monday, May 26, 2014

berpisah jua........kami redho :( :( :(



sorg ke Kedah...sorg ke Port Klang...sorg ke Shah Alam
akhirnya kami berpisah jua... :( : ( :(
tp last friday smua dtg opis cz nk meraikn CFO kami 
yg juga merupakan hari terakhir beliau berkhidmat di Bernas
time lunch tu kami dating dlu kt Coffee Bean @Pavilion


aku smp dlu...sementara tgu 2 lg bff...kita selfie dlu
aku still on MC so dr umh trus bw tisya skali


minuman fav kami ice blended....yummmmm
yg dh skit tu air aku sbb aku kn smp awal


apa lg moh selfie...aku tk mkn...bg tisya je layan chicken & mushroom spaghetti
tp tk abis..so aku la yg kena abiskn


sebelum blk kita lepak kt tgga pavilion ni cz nmpk cantik ada beg2 tu
apa lg ...jom ler posing...tisya pn layan posing ngan bff mama


last but not least....bff with aidijuma cubic
same design different color
lps ni tktau la lg bila akan ketemu.....will miss this moment......

9 comments:

  1. sedih berjauhan dengan bff, ceria pic2 semua

    ReplyDelete
  2. Kita pun tgh kumpul nih..haha..AJ ni mmg menggiloskan org

    ReplyDelete
  3. terasa jugak kesedihan
    sbb kty dulu pun mcm ni lah ada bff.
    tp sampai masa.akhirnya kami berpisah jauh ,.. tp tetap dekat dihati.

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan~

    Xpe berjauhan still boleh contact kat fb etc..
    Sabar ye ;)

    ReplyDelete
  5. ala sedey nyer... aku pun tumpang sedayy.. korang kan closeee sesangat... tapi tak pe zaman serba canggih ni ari2 bleh whatsapp, fb, insta etc tanya kabar & gosip2 kann.. good luck to all of you dearrr

    ReplyDelete
  6. Mmg sedey bebnola dh bjauhan..moga bertabah k..;)

    ReplyDelete
  7. Penah ade kat situasi nie..bertabahlah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...