Followers MamaTisya

Monday, May 19, 2014

Packing...Packing...Packing...!!!!


jumaat lps, dept aku dh packing brg2 msk dlm kotak 
sbb time kitorang outstation katanye partition & meja 
akan di cabut utk di bw ke lokasi opis baru
smakin hampir utk pindah...huhuhu
aritu ada yg tnye mana dpt kotak utk pindah
kotak2 smua mmg company sediakan






lps bfast ada taklimat kali ke-2 psl perpindahan
so pg tu rmi geng sedondon merah...apa lg moh posing:-p
pasni saat2 posing camgini tk dpt dh la cz masing2 lokasi tk sama....huhuhu

8 comments:

Tina Othman said...

Penatnya klu kena pindah2 ni

msredcheesecake said...

saya selalu suka kalau pindah opis...hhee

syawalsimpsons said...

ala lepas ni susah la nak nampak geng2 opis akak yee

Nad MamaZN said...

sedihnya....abes opis lama ni jd apa plak nnt?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Jenuh jugak nak packing ni kan MT.. pastu punggah balik nak susun semula.. selamat berpindahlah ye.. best dapat ofis baru tu MT :)

Falsya said...

Alaaaa sedihnye berjauhan dr kawan2..

Chekgu Azrine said...

Semua lawa berposing dgn tudung adijuma

lieyalatif said...

wahh nak pindah opis? mesti best dpt opis baru kan.... tapi opis lama tu kemas jek lieya tgk partition kaler hijau...kat tempat lieya dah caca marba dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...