Followers MamaTisya

Sunday, August 3, 2014

e-kad raya 2014 utk bloggers

STICKY MODE
 (normal entry sila scroll ke bwh ye)


salam uolsss....sure rmi dh mood raya kn
spt thn2 sebelum ni ....aku buat e-kad raya utk pembaca setia blog MamaTisya


utk smua readers blog MamaTisya
di kesempatan ini aku mohon maaf ....jika ada salah dan silap 
samada secara sengaja or tk sengaja...selama aku berblogging
salam kemaafan & salam aidilfitri dan maaf zahir batin

yg pulang ke kampung...hati2 di jalan raya....rmi dh ke yg start cuti???
aku kj lg tp arini lastday kt opis Glenmarie...esok dh start opis baru
insya allah hari ahad akan blk ke klate and akan kembali bekerja 4 ogos


**saper2 yg tagged kad raya nanti aku wat koleksi entry ye...
insya allah kalo sempat

10 comments:

  1. wahhhh... kad dh muncul
    sama la kita yerr amy
    0-0...

    ati2 jugak d jln raya
    kami blk kg sabtu ni kot, still keja smpi jumaat :)

    selamat hari raya, maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  2. lpas raya baru dating heee...
    ok ko leh amik ecard raya aku dh pos kat blog huhuhu

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya buat MT sekeluarga..

    Hati-hati dijalanraya.. semoga selamat sampai kekampung halaman..

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri kak
    maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  5. salam aidilfitri
    kad kami dah siap edit lum tempek and tag lagi hehehe tunggu la jumaat ni ..

    hati2 di jalan raya yea balik jauh tu

    ReplyDelete
  6. salam Aidilfitri juga utk mama Tisya sekeluarga.. kita pun belum gantung kad lagi hehe...

    ReplyDelete
  7. Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

    Pohon maaf zahir dan batin….

    Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya Aidilfitri.
    Maaf Zahir & Batin
    Salam #kosongkosong

    ReplyDelete
  9. salam aidilfitri, semoga raya yang berlalu membawa 1000 erti

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...