Followers MamaTisya

Thursday, August 14, 2014

Mix Vege Chips


bila aku tgk mix vege chips ni
tringat nana pernah update die kata sedap
aku pn try mkn sedap...especially yg pisang tu
bila mkn rs mcm minum susu pisang
actually bkn aku bli...tp FIL aritu br blk dr Jepun
so bw blk ole2 ni...nana kata ada jual kt cosway...nanti bole la try cr


yg ni plak buah peach & buah lai dr Jepun
kwn kt jepun ada komen kt fb, katanye tgh musim buah ni kt sana skarang

selain mix vege chips tu...ada mushroom pastu yg lg 1 tu ala2 jeruk mcm kimchi

nk menang duit raya klik


7 comments:

Nad MamaZN said...

tgk gmbo baru teringat nana ada citer pasal mix vege chips ni..

suhailah hamid said...

fresh from japan...sedapnye.. ^_^

Ann Ishak said...

geram tengok buah peach dengan lai tu, ranum je :)

Falsya said...

buah tuh sedapnyeeeee...sedap ke..kalau sedap nak try la..ececeh..semua org makan semua nak try..pantang tgk makanan..hahahaha..

elly nadyra said...

kalerful la mix vege chips tu
mesti sedap kan
nampak cam sedap dan rangup!

lieyalatif said...

menarik ni...tak penah rase plak nie...tu syok dpt ole2 dari luar negara nieh...

eima said...

cam sedap je .. peach tu sedap tak .. aku slalu tgk dlm tv ...x pun cite china ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...