Followers MamaTisya

Wednesday, August 27, 2014

Ayam Masak Merah yang sedap!!!


ni la ayam masak merah yg sedap tu...bkn aku masak tp stiap ari jumaat pasti cari :)
sbb Bazar Jalan Tengah kt area monorel Rj Chulan ni stiap ari jumaat ada jual mcm2
kt cni gk aku bli halfmoon shawl aritu


ni la gerainya namanye Mok Teh Selera Terengganu


nasi dagang pn pernah bli...skarang ada nasi lemak jugak


ni la nasi minyak lauk ayam masak merah yg jd fav aku
dlu rm 5....skarang dh naik rege rm 6
kena dtg awal, kalo tk, mesti abis cpt...sbb kalo org yg dtg bli bkn skit..
ada pernh tgk smp 10 bungkus

8 comments:

suhailah hamid said...

nampak mmg sedap sungguh..
nasi yg warna warni tu bukan nasi hujan panas ke?

Cik Puan Eka said...

mmg nampak sedap. Makan dgn nasik minyak sedapnyaa

Chekgu Azrine said...

tengok pun tau sedap..suka nasi minyak tau..

eima said...

aku pun suka klu ayam masak merah ni .. tp nk merasa ke main jauh ke KL tu

Nad MamaZN said...

terliur saya hehe

idzwa kamaruddin said...

Hamboiiiii....buatkan kiter terliur je!

nur anis said...

adehh..terliur pulak tengok...

Nana said...

NAMPAK PON TAU CAM SEDAP JE
sebab merah kemain sambal dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...