Followers MamaTisya

Thursday, August 7, 2014

Juadah Raya di Klate 2014


tiap2 thn p raya umh sedara mara & openhouse kt klate
mcm2 juadah disediakan
menu wajib mesti ada nasi dagang, sate & ketupat palas
moh layan gmbr yg sedap2 belaka
ada laksa klate, roti jala, nasi arab, colek buah, nasi tomato,
nasi minyak, gulai itik serati, mee kari, nasi impit, rendang,
 tapai, kek dan mcm2 lg



















11 comments:

Chekgu Azrine said...

brownies tu nampak tempting sangat

syawalsimpsons said...

meriahnya dengan makanan kan kakak

Sura Mohd said...

woww..telan air liur tengok..macam2 ada..:)

Sidratul Muntaha said...

aku kalau balik pahang..
lakse kuah ikan tu mmg ade
ketupat palas tu pun ade
ape lagi?
nasi dagang pun mesti ade
lemang dgn rendang kerbau pun ade
tpi sana susah nak cari ketupat daun kelapa tu dengan lontong
huhuuh
beza kot dgn budaya belah aku
tpi dua2 bli pun heaven
sbb aku makan semua
lakse tu tak perlu tggu raya
sebulan sekali blik sana
andak mesti masak
nasi dage pun same
tu miktam buat
klu takdan mesti gi umah de ngah (akak sepupu orang umah aku)

tpi mgm best la makanan kelantan/ghanu ni lepas aku kwin dgn orang umah aku
aku telan je seme
eheh
janji sedap

Ann said...

telan air liur byk kali scroll entry ni kak:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Meriah sungguh menu hidangan raya MT ni.. terliur sudah akak menengoknya..

Nana said...

klantan mmg meriah menu klw raya
klw beraya penang?asik2 ketupat palas ngan kari tu je la
menu2 dalam gamba ni mmg xde jumpe la hehehe

suhailah hamid said...

semua nampak sedap...kelantan ni menu dia mmg heavy & sgt sedap..

LYAfrina said...

juadah semuanya meriah n sedap2..esspecially nasi dagang

Eliss Mie said...

Meriah menunya.. thn ni ma kita buat ns myk , ketupat , smbl kelapa dan tapai jer..mak mentua ns dagang..hihihi

Azura Aziz said...

nasi dagang tu memikat kalbu.. terliur makyong pagi2 ni hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...