Followers MamaTisya

Thursday, August 7, 2014

Juadah Raya di Klate 2014


tiap2 thn p raya umh sedara mara & openhouse kt klate
mcm2 juadah disediakan
menu wajib mesti ada nasi dagang, sate & ketupat palas
moh layan gmbr yg sedap2 belaka
ada laksa klate, roti jala, nasi arab, colek buah, nasi tomato,
nasi minyak, gulai itik serati, mee kari, nasi impit, rendang,
 tapai, kek dan mcm2 lg



















11 comments:

  1. brownies tu nampak tempting sangat

    ReplyDelete
  2. meriahnya dengan makanan kan kakak

    ReplyDelete
  3. woww..telan air liur tengok..macam2 ada..:)

    ReplyDelete
  4. aku kalau balik pahang..
    lakse kuah ikan tu mmg ade
    ketupat palas tu pun ade
    ape lagi?
    nasi dagang pun mesti ade
    lemang dgn rendang kerbau pun ade
    tpi sana susah nak cari ketupat daun kelapa tu dengan lontong
    huhuuh
    beza kot dgn budaya belah aku
    tpi dua2 bli pun heaven
    sbb aku makan semua
    lakse tu tak perlu tggu raya
    sebulan sekali blik sana
    andak mesti masak
    nasi dage pun same
    tu miktam buat
    klu takdan mesti gi umah de ngah (akak sepupu orang umah aku)

    tpi mgm best la makanan kelantan/ghanu ni lepas aku kwin dgn orang umah aku
    aku telan je seme
    eheh
    janji sedap

    ReplyDelete
  5. telan air liur byk kali scroll entry ni kak:)

    ReplyDelete
  6. Meriah sungguh menu hidangan raya MT ni.. terliur sudah akak menengoknya..

    ReplyDelete
  7. klantan mmg meriah menu klw raya
    klw beraya penang?asik2 ketupat palas ngan kari tu je la
    menu2 dalam gamba ni mmg xde jumpe la hehehe

    ReplyDelete
  8. semua nampak sedap...kelantan ni menu dia mmg heavy & sgt sedap..

    ReplyDelete
  9. juadah semuanya meriah n sedap2..esspecially nasi dagang

    ReplyDelete
  10. Meriah menunya.. thn ni ma kita buat ns myk , ketupat , smbl kelapa dan tapai jer..mak mentua ns dagang..hihihi

    ReplyDelete
  11. nasi dagang tu memikat kalbu.. terliur makyong pagi2 ni hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...