Followers MamaTisya

Wednesday, February 10, 2016

wordless wednesday #300

salam uolsss....sronok cuti pjgggg kn
ada yg blk kg..ada yg holiday....ada juga yg mereput kt umh tk ke mana2 :-p
aku la tu yg tk ke mana2...mmg rest btul sbb aku xbrp sihat
nasibaik la cuti pjgggg kn...tp sian kt kwn2 yg stuck dlm jammed...bertabah la
moh la layan gmbr menu org tk brp sedap tekak ni...mcm2 nk mkn kn




meehoon celop fav jugak


hubbyku masak fettuccine goreng utk ankdara...
aku rs skit je sbb tk brp nk slera kn
skali tgk mcm kuehtiaw kn


bubur nasi hubbyku buatkn ...aku mkn ngan serunding & telur masin....




sup ekor sedap....hirup kuah panas222...yummmm


aku kalo tekak xbrp sedap ni nk layan dessert je
ni opismate mcm tau2 je tekak aku tk ok kn...die bw kek marble & congobar


blk kj singgah petronas bli eskrem magnum almond...nyaman skit tekak


aritu try KOPI WONDA ...ni perisa baru KOPI TARIK...sedap...
byk2 perisa yg ni paling aku suka


papa burger & milo dinasour


ni kedai fav kt area ttdi, menu fav kerau perut style klate + daging goreng


menu bfast bersama bff...meehoon goreng + teh tarik



coklat ni fav..mmg ada stok di kala lapar sementara nk tgu lunch...kita ngap cekelat dlu


smlm blk kg gombak, mama aku soh masak ketam telur masin
lama tk buat kn...2 ekor je ni...yummm



tp sbb tekak aku tk brp ok lg so aku layan sup ayam kentang je la
menu lain ada ikan bakar

kalo tk sedap tekak ni mkn pn kurang berselera...mau kurus aku....hahaha
arini pn mc demam...last week sakit tekak....tq smua yg doakan aku cpt baik

9 comments:

Falsya said...

kite skang nie tgh dahaga..air sirap ngan tembikai tuh rase sedap sgttttt kalau dpt lalu kat anak tekak..nyumssss...

ezaiza Iza said...

Bw n dofollow blog ni
Wow... tu menu org sakit tekak, kalau x sakit... rasa2nya menu hotel kot? Sedapnya.... terliur mangga pulut tu, nak juga .. nak buat nie...

idzwa kamaruddin said...

sedap nyer la hai!~

Julia Johari said...

Ketam telur asin tu win mama tisya, lama tak masak, kena cari ketam bunga ni masak puas2 hehhe

syawalsimpsons said...

sedapnya congobar

Kakzakie Purvit said...

Sedap-sedap semuanya utk dinikmati
Apa lagi kalau dah depan mata:)

Rizziela said...

lamanya x makan pulut mangga

- dieyana - said...

aduh makan makan makan...sedap2nya....hiihi.. pulut manga tu nmpk sedap, tp kalau kuah dia pekat sikit. lg ngancam ;-))

Umi Nazrah said...

wow semua nya sedapppppppppppppp mata memandang & sedap dimakan, hehehee ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...