Followers MamaTisya

Monday, February 29, 2016

Aiskrim Sumi yg viral



ni kalo korang tgk hashtag kt ig #aiskrimsumi.....
mcm2 gmbr ada...meriah tgk aiskrim uolsss
asal viral je sure rmi akan mencuba kn....



ni gmbr dr google...cuaca panas skarang ni dpt eskrem ni mmg sodap kn


vkend aritu tgk rmi kwn2 dh try
uolssss dh cuba ke???aku tk try pn sbb tang nk ikat tu tk brp reti 
sbb dlu2 mama ku mmg jual aiskrim malaysia ni...
so mmg pernah tlg mama ku buat...asal aku nk ikat je tk menjadi :-p
ada tgk kwn aku ikat guna getah .....tk brp nk rajin nk buat
tp kalo ada org buatkn syok kn dpt mkn hehe

4 comments:

Sharinginfoz said...

dah jadi trend sekarang ni

AyuArjuna BiGoshh said...

nak try juga...

tapi risu juga klu kn tak berhenti nanti batukla pulak

idzwa kamaruddin said...

tak buat lagi! nak buat lah nanti~

Julia Johari said...

hahhaha akak tau tak...kenapa julia terbaca aiskirm suami yg viral muahhahahahha...bila baca balik SUMI lah julia oiiii hahahhahha aduyaiii kelakar betui...aah sekarang dh viral...nak cuba tp malas tu mengada2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...