Followers MamaTisya

Wednesday, February 17, 2016

wordless wednesday #301



anak dara request nk mkn kt Johnny's aritu
chicken wing & pineapple fried rice fav die


dating berdua ngan anak dara


lama tk mkn nasi berlauk...ada kuih pelita sedap tp 3 ketul rm 2


donut geboo kt gombak


aritu 7E ada promo eskrem milo ni rm 1 je tp tk sempat bli
lps tu rmi plak yg dok pi bli so nk try la juga
tp byk tmpt sold out...laku btul eskrem ni
rm 1.50 sebatang....sedap juga di kala cuaca panas ni kn


anak dara nk mkn western...kami pegi mkn kt tmpt fav ARIMA CLASSIC Western Food
tp dh naik rege aritu...chicken chop rm 11 & spaghetti mushroom rm 10
tp sbb kegemaran kami , so mmg mkn juga sini la


skarang kn cuaca panas...tgk la tu walau 33 celcius tp rs mcm 39 celcius
dpt teh ais camni mmg legaaa tekak


meehoon celop kt ttdi shah alam


bila ika dr opis HLA dtg meeting kt glen mesti byk gmbr wefie :)
ika blanje apam balik...tq ika

6 comments:

Azura Aziz said...

alahai, laporrr lah pulak tgk makanan pagi2 ni huhu...

Rizziela said...

mmg sedap ice cream milo tu.. kami mmg suka makan ice cream

syawalsimpsons said...

soya tgk nasi goreng nenas tau dah kat johnny..hahahhah

Nad MamaZN said...

sume sedap2..
teh ais tu, tgh panas2 camni x cukup secawan.. skali slurrrpp dah abes hehe

eima said...

Adoi la ... asal tgk blog ko je aku lapo ..cam ne ni

idzwa kamaruddin said...

aaa sedap nyer semua makanan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...