Followers MamaTisya

Monday, August 22, 2016

Wong Solo @Seksyen 7, Shah Alam


jumaat lps kami ke area seksyen 7...geng aku biasa la nk shopping 
aku je tk shopping so aku p cop meja dlu utk mkn
jumaat biasa la rmi org...mmg meja penuh...
tp yg xbest..bila tgu turn meja ada yg potong Q
sbb pekerja restoran pn xcukup kot nk jg 
dh la tgu kemas meja pn lama..nk amik order pn lama...perlu tmbh pekerja lg
sbb peak hour kn...meja aku dpt yg jenis bersila


smua order yg set nasi skali ngan air
4 set nasi ayam penyet, 1 set nasi ayam bakar...each rm 10.90 tk termasuk gst
airnya dpt air mineral kecik..ayam pn kecik juga


lama menunggu geng aku abis shopping...aku mkn dlu


ada menu lain juga tp mmg rmi yg order set cpt kn..
kalo nk yg menu goreng2 katanya xde
agaknye smua nk cpt...so diorang amik order yg set je
sbb kami nk order udang petai tp itu la jwpannye..

4 comments:

  1. Assalamualaikum..
    Salam perkenalan..
    Done follow dan like FB page..
    Kalau pergi time peak hour set la yang paling mudah dan cepat..

    ReplyDelete
  2. suka mkn kat wong solo ni...sambal pedas berapi tu yg best...
    terliur tgk pic ayam penyet ni...huhu...

    ReplyDelete
  3. Macam sedap aje hidangannya.
    "Wong Solo" tu bahasa jawa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...