Followers MamaTisya

Wednesday, August 17, 2016

pakai Shawl nampak muda 10 thn :)



pg senin aritu, tiba2 ada nota ni atas meja:-p
kemain rmi like ye...ni geng aku punya kj ni...tp tkmo ngaku
xde maknanya org lain ..saje nk kenakan kwn ni :-p
apap2pn antara komen di fb...pki shawl nmpk muda 10thn haha


okla meh la share skit gmbr aku bershawl...dlu mmg tk reti bershawl
tp skarang br berjinak2 bila dh reti skit...haha
aku suka jenis bubble shawl...senang nk bentuk & pki



pki shawl rs muda remaja gtu..walaupun xlama lg dh nk 4 series :)

5 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Muda lagi tu MT..
Belum masuk 4series..
Akak ni dah nak masuk 5 series lagi hahhaha..

Memang nampak sesuai dengan muka MT bila pakai shawl tu :)

Myra Jay said...

Shawl tu buat kita rasa yakin dengan diri sendiri, sebab tu aura muda terpancar tu kot :)
Tapi orang perasan akak nampak muda, baguihla, lepas ni kerap2 la beli shawl ye..hihii

Julia Johari said...

Betul suka kak amy pakai shawl nampak muda dan tak nampak pun nak cecah 4 series...eh kakkkkkk muda tau...

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

mmg nmpak.muda.n santekkkk amy pakai shawl..^_^

Shahida Dzulkafli said...

Comel.. Saya kalau pakai, suka yang instant..
memang tak pernah berjaya kalau lilit2 nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...