Followers MamaTisya

Tuesday, August 16, 2016

Pulut durian sedap !!!

skarang tgh musim durian..sana sini rmi yg tgk update gmbr mkn durian 
smlm pn kt majalah 3 cite psl durian kn


sabtu aritu blk gombak...mama aku nk mkn durian
adik aku pi bli...4 biji rm 170 ...lupa dh jenis apa durian ni
tp isinye mmg cantik...berbaloi la mahal...xsuka durian yg color xbrp kuning haha


aku kalo ratah durian gtu je xbole
mkn ngan pulut durian+sabtan+gula gini ok


dlu2 aku bole ratah durian..tktau naper bila dh beso jd xbole..rs nk muntah & pening 
nasibaik mkn ngan pulut camni ok....
mcm durian crepe, durian goreng, talam durian, aiskrim durian, cendol durian
 aku bole mkn cuma ratah durian semata2 mmg tk bole


tisya ngan cousinnye sakan ratah durian..bdk2 ni saje dkt 2 biji diorang bedal

11 comments:

  1. Tak reti makan pulut durian.. Ehh, memang tak makan durian pon sebenarnya, hehe~

    ReplyDelete
  2. ya Allah sedapnye ... lama x mkn ni ...

    ReplyDelete
  3. sedapnya kak durian tuuuu...mahey gak tu 4bijik rm170 tp berbaloi sangatttt sbb isi cantek!

    ReplyDelete
  4. dkt warna gini mmg sodap gilaaaa... arghhh nkkk

    ReplyDelete
  5. kalau belah suami, memang ini lah cara dema makan durian. Kalau kolin suka makan begitu aje.

    ReplyDelete
  6. sedap nye durian kuning.. 4 biji rm170 memang durian baik punya ni..

    ReplyDelete
  7. Mahal harga durian sekarang ni ye.

    ReplyDelete
  8. Mahalnye rm170 untuk 4 biji..mesti makan sampai licin kan...nampak sedap je..hehe..kalau sedap orang tak berkira nak beli..tah2 ni durian musang king kut...hehe..syida tau yang tu je sebab glamour selalu nampak tepi jalan..hihi

    ReplyDelete
  9. 170 dengan isi cantik okey win sangat...aduyaiiiiiiiiii sedap yer...penah pakcik suami beli 1 biji rm90 bayangkanlah...lg mahal kan tu sebijik...ni 4 bijik murahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. Saya memang suka makan durian..
    Makan dengan pulut tak pernah lagi..
    Tapi kalau durian tu dicampur dengan santan pastu buh gula dan garam sikit..
    Kemudian di simpan dalam peti ais, dah sejuk baru dimakan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...