Followers MamaTisya

Wednesday, August 24, 2016

Kak Siti Gulai Kawah @Greenwood , Gombak




aritu hubbyku ajak mkn kt Kak Siti Gulai Kawah @Greenwood , Gombak
tp disebabkan cuaca panas ...so kita tapau je la



hubbyku dh pernah mkn sebelum ni katanye gulai kawah & gulai darat sedap



so ni la yg kami tapau aritu, gulai kawah daging, gulai darat daging & ikan keli goreng
bg tekak aku, aku suka gulai darat daging tu
gulai kawah tu xbrp ngan tekak aku sbb aku pernah mkn yg lg sedap

4 comments:

Keladi Ubi said...

aduh sungguh menyelarakan......tapi sayang jauh daripada tempat kerja....huhhuh....thks share info

umi adam faris said...

sedapnya gulai kawah kalau daging banyak macam tu. kalau daging banyak best lah, tapi kalau lemak yang banyak sabor jelahh

Zie Azi said...

selalu nmpk dr tepi jln je, rasa tak prnah lagi
hahha

eima said...

kegemaran anak bujang ai ni .. rasanye mcm pernah mkn kat sini ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...