Followers MamaTisya

Wednesday, August 17, 2016

Happy 59th birthday Mama


arini genap umur mama ku yg ke 59 thn..
ni vkend aritu dh smua dpt blk gombak so kita celebrates awal la busday mama
cucu ada 9 tp dlm gmbr ada 7 je ni...riuh btul..pening TokPa & Ummi ngan cucu2 nya ni


dessert ni adik ipar aku yg bw..die order dr bakers kt shah alam
combination butter cake, redvelvet cake & brownies


menu breakfast & lunch ...mama masak laksa klate
lama giler xmkn..bertambah2 smua mkn



ptg skit adik laki aku p bli durian coz mama ku ckp die tringin nk durian
so smlm korang pn dh tgk entry pulut durian sedap kn:)


menu dinner ...tapau lauk fav kt kedai pattani tomyam fav kami
menu semestinya tomyam seafood kuah putih & daging masak merah..
tk lupa sambal belacan..telur tu goreng kt umh...tapau 2 lauk je 

4 comments:

Raihanah Ahmad said...

happy bday kepada mama

Julia Johari said...

Muda ye ibu kak amy...serius ni juju cakap sebab juju tengok dalam gambar nampak wahhhhhhhhh muda tau...tak percaya umur 59 tahun fuhhh apa rahsia auntie ni...

Selamat hari jadi auntie ke 59 tahun...doa julia semoga auntie senantiasa sihat dan cantik mcm ni selalu mmmuahhhhhhhh....jeles tau...

YieN said...

uiiii terliurnya tengok.. perut pon dah menyanyi dah ni, hehe~

Shahida Dzulkafli said...

Selamat ulang tahun buat mama sis..
Semoga mam sis dikurniakan kesihatan yang baik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...