Followers MamaTisya

Thursday, August 25, 2016

KFC Super Jimat Box


kalo pegi KFC..slalunya order set snack plate atau yg set nasi+ ayam
tp smlm rasa nk order KFC super jimat box ni


aku pilih Lil' Zinger Box rm 9.75..ada beger, ayam, fries & air
mmg la namanya KFC super jimat box tp cher tgk tang fries tu alahai secoit je...jimat ke kedekut
ke aku yg tk bernasibaik smlm...yg nmpk tu 3..yg dlm tu ada la 4-5 lg...
aku ingt aku je yg dpt skit..rupanya member aku punya pn ciput juga
xtau la kfc tmpt lain camne sbb ada kwn aku komen katanye diorang dpt penuh gk fries
moga kfc aeon shah alam take note la psl ni


lps mkn kfc, rs lapar lg so bli seketul portuguee egg tart :)

4 comments:

  1. ehh sikit sgt fries tu amy...lieya penah beli takde laa ciput mcm tu...tu tahap celah gigi, baik tak yah bagi hahahahah..dah le fries kfc skrang sedap kan..rangup lain mcm....

    ReplyDelete
  2. terlebih jimat sangat sampai fries pun bagi kurang dari 10 ketul

    ReplyDelete
  3. selalunye penuh je dpt ... kfc tmpt amy mkn tu je kot yg bubuh sikit tu ...

    kami mmg selalu order yg ni pun ..dulu aku suka yg ada nugget tu tp dia dah ganti ngan isi ayam tu taksedap ..suka hat nugget lama tu juga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...