Followers MamaTisya

Friday, August 5, 2016

open house penghujung Syawal

citer openhouse vkend aritu..kebetulan aku nk amik adiah contest kt one utama
so sempat la singgah ke kota dsara..dh dkt sgt...
ada juga jemputan kt rawang tp tk sempat pegi sbb ujan lps tu aku kena pi s.alam


sni jemputan openhouse geng opis kt kota damansara sabtu aritu
siap ada sengkuang calit...yummm
selain dr tu ada sate, nasi impit, kuah kacang,
 lemang, rendang ayam, laksa penang, nasi beriyani , ayam amsak merah


tq ain jemput kami dtg


ni plak ari ahad openhouse umh adik lelaki aku
ada nasi lauk pauk nogori, sate, nasi impit, kuah kacang, kuih koci & buah


kebetulan adik bongsu aku yg kt uitm tapah pn blk kl
dpt la die p beraya juga
lama tk jumpa aisyah...nangis plak maklong nk selfie tu
tisya and cousin die bz dok main...mana nk bergmbr


br kesempatan jmpa smua adik beradik aku 26 syawal aritu

2 comments:

  1. Assalamualaikum,
    meriahnya raya

    ReplyDelete
  2. Fuh ada sengkuang calit sonok ye open house cm ni..beramah mesra best

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...