Followers MamaTisya

Friday, February 21, 2014

dating di tengah mlm :)


kitorang skarang byk gk ms dating berdua...tp bkn la slalu
sbb tisya bkn nk ikut sgt skarang...die suka dok umh main ngan OYEN
kalo mcm nk kuar dating mlm.....slalunya mcm mlm minggu camtu la
kalo rajin p la jauh skit smp ke uptown dsara
kalo mls...area dkt ngan umh je la


restoran ni kt area wangsa melawati
tp idokla mlm2 mkn nasi kandar


aku yg nk mkn satay mlm tu...tmpt yg best2 smua rmi org
sini je yg tk rmi org....tu pn dh naik 90 sen utk 1 cucuk...



hubbyku plak order rojak singapore
tp tekak aku rs tk sedap sgt


lama tk minum air asamboi oren ni
hubbyku air limau ais

5 comments:

Nad MamaZN said...

Kt wangsa melawati tu, ada kedai makan nasi lemak ayam kampung dekat dgn trafik light.. Giler ramai org setiap masa. Masa dok wmaju penah la p nak rasa sedap sgt ke.. Tp takde apa yg istimewa pun.. Rasanya sbb ayam kampung tu la kot, susah nk dpt kt kl... Ada stall char kuey teow dekat sblh 7-11 tu sedap ..

::NureeN:: said...

wahhh.... romantik kan
nureen ssh nk dpt dating mcm ni..
mana pegi anak sure nak ikut..
tisya klau x ikut duduk ngan sape?

syawalsimpsons said...

menarik tu.....

Ayu azmir said...

Sedap nya

amiey lee said...

huhu aku dah takde dating mlm2 mcm ni..laki aku g pasar amik sayur huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...