Followers MamaTisya

Wednesday, February 12, 2014

Homemade Takoyaki



bkn aku yg buat tp antie aku yg buat..die bg rasa 1 pack ada 10biji
actually die wat jual tp lupa lak nk tnye brp rege 1pack...
sedap gk sos nye..yg ni takoyaki sotong
pernh bli kt bazar ramadhan xsedap takoyaki nya


biasa mkn Tako Tao sedap kt jusco je...mmg lama dh tk mkn
tp kalo mkn tako tao ni tkleh lebih dr 3biji...kn muak

korang suka mkn takoyaki / tako tao??

8 comments:

  1. prefer takotao..mmg jusco Au2 tu je la jadi tmpt beli..tp xleh slalo..bile teringin or xtau nak mkn ape plus baru masak die yg sgt menggoda..N suke chicken cheese:)

    ReplyDelete
  2. selalu nampak kat pasar malam kak.tp tak pernah cuba.nt nak cuba lah!ehe

    ReplyDelete
  3. kat mana nak cari sotong dia ek? boleh buat sendiri and dah ada dia punya bekas

    ReplyDelete
  4. sedappnye..lama aku tak mkn benda alah ni huhuhu selalu beli kat mines

    ReplyDelete
  5. ingat last waktu mengidam pregnantkan izz makan ni

    ReplyDelete
  6. memang suka giler takoyaki nie.
    terliur ni hah .

    ReplyDelete
  7. tk penah mkn la weh
    apa rasa ha? hee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...