Followers MamaTisya

Wednesday, February 5, 2014

wordless wednesday #176



smua hijauuuuuuu...antara brg2 utk bg org baru kuar spital mkn
lps hubbyku discharge aritu..singgah jusco bli brg2 ni
ada buah kiwi,epal hijau, jambu batu
sayur plak brocoli, lobak putih, peria, daun seleri


aku masak sup lobak putih & grilled salmon
lobak putih tu bgs utk tambahkn susu bg ibu2 yg menyusu anak
tp aku dlu time breasfeeding tk mkn pn cz tkleh brp kena ngan tekak...hehe


sup ikan merah...kalo masak kari ikan merah sodap 
tp utk org tk sihat kena mkn sup2:)
berselera hubbyku mkn....

7 comments:

Chekgu Azrine said...

Jgn kata org sakit..me tgok pun rsa selera..haha

Tihara said...

sedapnya sup ikan :)

cikgu naman said...

pernah buat jus lobak putih untuk fiza..hehe

p/s : ada gathering blogger yang best 8/3 ni. Lucky draw best..dapat baju lagi

boleh baca di http://www.cikgunaman.com/2014/02/tak-pergi-sbb2014-rugi.html

syawalsimpsons said...

isteri tercinta masak mmg sedap jilat jari tu kakak

::NureeN:: said...

sakit kaki, so kena operate ke? sorry nureen terlepas cerita...

Nad MamaZN said...

Dh tak wordless ni hihi...
Tp tu la, demi org yg tak berapa sehat kan, nak kasi sehat kena la makan mkn berkhasiat :)

Ku lihat hijauuu :)

Azura Aziz said...

nmpak sup ikan merah ni tetiba nk makan sup ikan huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...