Followers MamaTisya

Wednesday, February 19, 2014

Susah mencari BFF pada zaman ini :)


bff julia send kt whatsapp group bff psl artikel ni
susah ke???mmg susah sbb bkn senang nk jd teman sejati (bff)
yg sanggup bersama time susah & senang...
kwn mmg rmi tp yg btul2 memahami blum tentu


throwback BFF dlm Majalah Wanita Sept 2013
lebih 10 thn dh kami jd BFF

with my BFF - Julia & Dila

korang plak camner ngan BFF??dh brp lama?? ataupun spt artikel tu..???


8 comments:

juelee said...

kita ngan BFF pun lebey dah 10thn dr form4 lagi hehehe

Shark Kay said...

rasanyer x susah..
kdg2 kita yg rasa susah..
tu yg jadi susah tu :)

syawalsimpsons said...

saya sendiri pon tak tau saya ada BFF ke tak..yang pasti en asbeen saya tu la BFF saya..kikiki...dier tempat saya gosip, gelak, menangis, marah, semua la

attyfir said...

kty pun ada sorg je bff dlm dunia nie.
kami dah kawan sejak dari tahun 1985 , alhamdulillah persahabatan kami kekal hingga skrg walupun dia jrg di malaysia ..tp itu bukan penghalang.

:: Mrs.Eady :: said...

saya mmg xde bff dari dulu..

Nana said...

stuju sgt
mmg susah nk cari kawan yg betol2 kawan skang ni

Nad MamaZN said...

Saya takde bff sob sob sob :(
Hubby saya tu la besfren saya -____-

Ibu Lala said...

Betul tu. Mmg susah nak cari bff zmn skrg ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...