Followers MamaTisya

Tuesday, February 25, 2014

dinner @Medan Selera Sri Tambang Mee Udang


dh naik rege udang kertas...dlu 1st time dtg regenye 100g = rm 9 now dh naik rm 12
ketam pn dh naik rm 7...dlu rm 6



air tembikai & fresh orange biasa dgr
yg putih tu air susu unta panas tp bkn aku punya
pemborong punya...tk sure la apa rsnye...korang pernh dgr susu unta??
aku 1st time dgr..biasa susu kambing 


mee udang 1 mangkuk beso..mkn rmi2 meriah


nasi goreng udang utk 4 org mkn





ada satay gk...suka satay daging sbb panas...
yg daging ayam tu sejuk...agaknya dh wat lama :-p


gmbr wajib tuan umh:)



kasi zoom udang nye

kalo p penang, femes la mee udang tp tekak aku suka mee udang kt 

aritu tk sempat nk mkn kt CharKoayTeow fav aku
ingt nk tapau tp aritu tutup lak....frust:-p

6 comments:

  1. terbaekkklah...
    mee udang kt sg dua tue nureen pon x pernah mkn lg tau..
    slalu mkn kat dlm pulau, kat teluk kumbar, ok jugak sedap :)

    ReplyDelete
  2. rata2 skrg semua makanan ka barang2 apa ka semua dah naik kan... sedapnya lahai.. kejammmm!!!!

    ReplyDelete
  3. Sbb akak la saya mencari mi udang sg dua tu.. Ternyata sedap! Nnt nak p penang nk p pekena lagi la.. Terliur dah ni hahah

    ReplyDelete
  4. kemain meriah udang nye
    eii geram plak dah la suke udang
    tp yg fresh la
    klw tak fresh makan tros gatal lidah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...