Followers MamaTisya

Friday, June 13, 2014

FIFA World Cup 2014 sudah bermula



hah peminat bola sure tk sbr tgu World Cup ni ye
almaklumla 4thn skali kn
awal pg td dh start tp idok la aku tgk sbb aku bkn la pencinta bola sgt
tp hubbyku smlm siap nk tido awal sbb nk bgn tgk bola awal pg
tp pg td aku tnye...rupanya tk bgn:-p

pg td dgr topik kt Era.fm psl diorang ajk peminat bola tgk sama2 hari isnin nanti
tp perlawanan kul 6pg so saper yg cal diorang akan cal bos diorang utk mintak cuti
ataupun utk masuk lewat ke opis sbb bola tu start 6pg kn...sure abis dlm 8 lebih
mcm2 kerenah dgr td...lawak tul


para isteri hrp bersabar la if para suami kaki bola
hubbyku pn mmg suka gk layan bola tp kt umh la...tkde la lepak kt kedai mamak ke
korang plak camner...suami isteri peminat bola ke...atau sebaliknya???

kek cawan hasil tgn keras aku tema bola satu ketika dlu :)

3 comments:

Tihara said...

cantiknya kek tu
akak tak berapa minat bola :)

idzwa kamaruddin said...

tido lagi syok..hehhe..

Norliza Nordin said...

same cam icik abam.. konon nak mgn tapi lebuhhhh smpai ke pagi.. hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...