Followers MamaTisya

Monday, June 30, 2014

tk plan pn nk pegi Jcard


lastweek kn aku cuti...kebetulan khamis tu ada jcard kt WangsaMaju
tp aku cuti bkn nk p jcard...aku kena cuti sbb MIL ada emegency kena blk kampung


tp lps amik tisya sek tghari tu...aku "terpegi" jcard wangsamaju:-p
sbb tk plan pn..so ni je la hasil rembatannye


bli skirt 2 pasang ada less 20% ...sandal sepasang less 50%
yg Mermaid BarbieMagic Color tu adiah birthday dr adik aku utk tisya
kebetulan adik aku pn p jcard gk


barbie ada less smp 70%...tisya pn peminat barbie gk
aritu die nk mariposa tu tp sbb dok tgk youtube psl mermaid magic color tu
so die nk yg tu...tp yg mermaid tu less 10% je
nasibaik la adik aku bg adiah utk birthday:)



aku plak lama tk membeli kasut...asyik dok pki jelly bunny je
bila dh jmpa yg berkenan size tk brp nk ada...susah gk kaki model ni kn:-p
ni less 50% dh la tgal yg display je....nasibaik tk calar2 sgt


blk sek trus p jcard...lapar ler anakdara...lgpn kt umh tkde air kn
so kita mkn je la kt jusco
order nasi fav tisya... amik yg set skali ngan eskrem
pineapple fried rice, milo ais & vanila eskrem


dh dpt brg die...laju je la ajak blk
jrg aku p jcard bw tisya...and tk pernh rsnye aku p jcard tghari
slalunya aku p awal pg..sbb malas nk bersesak222
nasibaik aritu tk jammed even aku p tghari


so dpt la 2 voucher di bw pulang....

3 comments:

  1. wahhh byk barang borong..tisya ajak blk cpt nak main ngan barbie leww tewww..hehe

    ReplyDelete
  2. bestner shopping..lg2 brg ank dara tu


    Salam Ramadhan dari Lya

    ReplyDelete
  3. bestla..saya tak sempat p jcard day ritu huhu
    sedey jek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...