Followers MamaTisya

Tuesday, June 17, 2014

Nasi Arab Mandy yg sedap & murah





hidangan utk 3 org ....nasi arab mandy + ayam goreng berempah + 
kambing berempah & ayam kampung goreng


lama tk mkn kt Restoran Nasi Arab AFC
lokasinye kt Greenwood, blkng Shell ada kawasan perumah shoplot
utk yg blum tau..restoran ni ada masuk jjcm
aku start mkn kt sini since 2012
mmg sedap bg tekak aku...tekak org lain tk pasti
harga pn murah if compare ngan restoran spt 
tuan umh selfie dlu semnetara tgu makanan smp
2 beranak lg bz layan hp tkmo selfie sama


ni kali ke-7 aku mkn cni....mmg slalu kami pilit set utk 3 org
so ada nasi tu pastu sup, salad & sos pencicah
set ni rm 43...air buah jus epal & tembikai...rm 5 each
biasa aku order air barbican tp aritu tkde plak...so total smua rm 53

**bln puasa tk lama lg ...biasanye kitorang pernah order gk time bln puasa
kalo nk order kena cal sebelum kul 6

more info klik


 Al-Amin Food Corner (AFC) 
No. 13, Jalan 6, Taman Batu Off Greenwood Park, 68100 Batu Caves, Selangor.
Dibuka dari jam 11.00 pg – 11.00 mlm (Selasa-Ahad)...Isnin -Cuti
 HUBUNGI : PN. HASNAH 019-3211911

14 comments:

  1. Okla dengan harga, tak la mahal sangat..
    yg penting sedap kan :)

    ReplyDelete
  2. selalu jugak lalu sini tapi tak pernah cuba singgah..
    next time boleh la kot cuba

    ReplyDelete
  3. sabtu ni saya nak try pi sini la..kot husband saya nak :)

    ReplyDelete
  4. eh murah la..saya selalu mkn kat hadramawt chulan tu je...thanks bg info..boleh try kat sini nnti..salam kenal dr saya

    ReplyDelete
  5. ooo ada lg kedai ni ek
    aku awal2 dia bukak dlu pernah la pegi 2 -3 kali

    ReplyDelete
  6. kalau sedap dan murah memang baguih sekali... payah nak jumpa ...
    rupanyer dekatjer ngan rumah nenek suami akak...

    ReplyDelete
  7. perghh telan ailiyo tgk nasi arab...lieya suke nasi ciken mandy....lamb kabsah pun suke....uihhhh terbayang2 dah nieh...

    ReplyDelete
  8. nampak sedap... kene try gak ni

    ReplyDelete
  9. ok lah dengan harga die eh xde mahal sangatt tapii itu la ida jarang makan makanan arab ni sebabnya hubby tak suka. huuuu ~

    ReplyDelete
  10. nmpk sedap sgt..esspecially ayam dia tu

    ReplyDelete
  11. kambing tu sedap... marvellloussssssss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...