Followers MamaTisya

Tuesday, June 24, 2014

1st day @Glenmarie, Shah Alam




opis baru di Glenmarie , Shah Alam



smlm 1st day aku start kt opis baru...ni geng car pool aku
tp diorang dh start lastweek lg...aku lastweek cuti
hah muka aku yg penat lg ...rmi yg tegur....mmg letih lg sbb aku tk brp sihat
pastu penat lg nk ngemas kotak blk....
pastu ada berita mengejutkn lg pg smlm...bertambah222 penat:-p
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



ni gmbr suasana opis baru di Glenmarie
lastweek aku dtg jenguk sebelum kami kena pindah
ada 4 tingkat tp kalo kira dr ground , dept aku level 1..kalo ikut tingkat jd tingkat 2
lif blum siap..bole tahan mengah gk la naik tgga:-p

sempat selfie  ...org mmg tkde lg lastweek...diorang start ari khamis

**tmpt baru ni parking terhad....kn parking luar ada yg kena saman ...huhuhu
 

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...