Followers MamaTisya

Friday, June 20, 2014

throwback Princess ELCHA


 dlu2 time tisya kecik2 mana ada blog lg
so gmbr2 time baby ni smua byk kt fotopages
jom layan gmbr throwback Princess ELCHA...Elsa+Icha hehe









ada masa tembam.....ada masa dh susut...tisya fully breastfeeding smp umur setahun
lps tu dh campur tp still die nk susu bdn lg smp la 2thn setengah die nyusu badan


tisya dlm rancangan Nona time usianye baru 2hari sempena topik ibu susuan
korang leh tgk kt video di atas pd minit 3.08 br muncul gmbr aku & tisya
tp tanpa suara aku...die off-record
(abaikn mukaku yg sembab itu ye...mok2 tul aku time ni...)

pd yg tkleh view video yg aku attach ni
korang klik cni http://youtube.com

korang taip kt search tu Alya Batrisyia
cari yg ada tulis Alya Batrisyia Masuk Nona time lahir












dlu2 aku rajin mengedit gmbr...skarang bz tkde masa sgt
mmg tgk gmbr time baby2..... rindu sgt saat2 ini
tp blum ada rezeki lg utk 2nd baby.....
apa2pn kami bersyukur di kurniakan anugerah yg tk ternilai yg sorg ini
smoga kami dpt menjaga dan mendidiknya sebaik mungkin

6 comments:

  1. alolololooo cepatkann masa berlalu..aku nak buat gakk mcm ko la....tapi jenuhhh la weii...nak buat tuk 3 orang anak2... comelll icha...

    wei ada baju yg sama ngan sarah kekekekeke

    ReplyDelete
  2. Seronoknya tgk gmbar2 throwback mcm ni..cumel sgt tisya..geram tgk muka tembam dia.,hihi

    ReplyDelete
  3. comel2 gambar2 Elcha masa kecik2... sungguh pantas masa berlalu memang uhuhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...