Followers MamaTisya

Thursday, August 1, 2013

shopping raya tapi.....


ahad lps aku p jln TAR nk cr bj peplum utk anak dara sorg ni...
aritu nk baju kebayan.....lps tu nk bj peplum plak
nk2 plak ayah nye dk ckp nk blikn die bj peplum
so ari2 dk tnye bila nk bli..bila nk bli:-p
sabtu awal pg dlm kul 2am, hubbyku p jln tar ngan kwn die
cz katanye kwn pd kwn die ada niaga bj peplum
lps tu die ada tnye..nk bli tk kalo ada nanti
tp aku ckp tgu aku pegi sbb nk rs kain jenis mcm mana...
kn kain jenis panas ke..tk sedap ke kn
tu psl esoknye tu aku p berdua je ngan tisya
kuar umh awal..smp kt jln TAR lebih kurang 10 pg..tu pn dh rmi org



Baju Melayu Aaron Aziz terlarisssss tahun ini :)
maunye tk larissss...smua dk serbu Jakel:-p


time aku lalu kt Jakel ni...nmpk rmi tul org tgh dk belek2 Baju Melayu Aaron Aziz
kt luar ada.....kt belah dlm pn ada
kebetulan time aku kt situ..tiba2 dgr staff Jakel wat pengumuman

  "ada Happy Hour utk baju melayu Aaron Aziz...hanya utk 15 org shj..."

so aku dgr regenye murah so terbeli la ...sebenarnya tkde plan pn nk bli:-p


bli 1 pasang je...ni 2 pasang sbb 1 size L.... 1 lg size M
yg 1st bli size L tu beso so p la tukar size M..
nasibaik ada color yg matching cz color xsama ikut size
1 pasang Baju Melayu Aaron Aziz ngan sampin + butang bj melayu hanya rm 100
normal price rm 200++...tu psl la aku terbeli even hubbyku tk ikut...
blk2 umh tunjuk kt hubbyku die ckp....
"amboi  baju melayu Aaron Aziz" :-p
sambil try katanye mcm pengantin...aku ckp tkpe mcm pengantin
 tp jgn ada ati nk jd pengantin ngan org lain:-p


tisya tnye...."mama....tu AM kan...kenapa dia mcm patung??"
oh anak dara kenal AM dlm cite Adam & Hawa..die tk kenal nama Aaron Aziz:-p 


anak dara dh penat..pastu die kata lpr so singgah la a&w dkt jln tar tu...
punya la pjgggg Q..kaunter buka 1 je..nasibaik time tu aku dh kt dpn....
dpt la rehat kejap tmpt ekon sementara tgu tisya abis mkn...
mmg panas tul cuaca aritu...lps mkn tu jln2 kejap lps tu kul 2.15pm dh smp umh
penat tul...solat pastu tdo..nasibaik tk terlajak cz ptg tu iftar kt luar
v
v
v
v

v
v
v

v
v

v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




ni la bj peplum utk anak dara...yg 1st tu ngam cuma tgn pjg skit
tp size tkde utk color yg die suka tp bli jugak la color lain.....kain jenis chifon
yg 2nd ni beso skit..kain jenis lycra tp aku ada bli bunga pastu jahit kt tgh tu cz plain sgt
dua2 bj ni dpt rege rm 65 lps aku tawar menawar


bj raya aku pn dh siap..3 pasang....kurung pahang
thn ni tk bli bj readymade sbb aku antar tailor awal
bj kurung tisya pn 2 pasang tp mcm beso lak
so raya nanti tisya pki peplum la.... 

tp tk settle shoppingn lg..tudung & kasut aku tk bli lg, kasut tisya pn tkde lg
tgal minggu ni je la last kalo nk cr apa yg blum setel

korang dh setel ke smua???

15 comments:

  1. Settle untuk budak2 je, diri sendiri tak beli pun sb sblm puasa ada beli sikit2 baju keja

    Tabahnya ke jln tar hari ahad confirm pack gila kan

    ReplyDelete
  2. ritu sblm raya ada gak cri peplum tuk anak2 dara el..tp x jumpa last2 buat baju biasa je tempah..ni pun x dpt2 lagi..tailer kata x siap..esok nk raya siap adoiiiiii

    mmg murahlah baju melayu tu..berbaloi siap ada samping hehe
    mesti melaram en. hb nti ea

    ReplyDelete
  3. dah hampir la, baju melayu husband je belum, dia kata kalo tak de dia nak recycle je baju lama, minggu ni nak wat kuih raya....wiho...

    ReplyDelete
  4. saya persiapan raya semua dah settle..tiada pertambahan lagi..alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. wahhh ... kalau abg AA yg jd model harus le laku even abj aa xpakai tuk raya..

    bj weols sabtu ni baru g ambik.. hrp2 ok lew.. xsaba nak sedondon ngn anak dara (1st time braya ada anak dara)

    selamat hari raya

    ReplyDelete
  6. ooo happy hour hari sabtu ritu dapat 150 ..amy beli lagi murah la ..agak2 ada lagi x asben kita kenan plak tgk mertua pakai esok baru nk gi jln tar tu hehehe

    ReplyDelete
  7. waaa... dh abis dh ye shopping.. kasut xde ke kak??? hehehe

    ReplyDelete
  8. thn nie ramai la bebudak melaram dgn baju peplum kan :)

    ReplyDelete
  9. Murah la kita bli bj mlayu amrul pon rm100 xdw sampin nganbutang hehe

    ReplyDelete
  10. belum settle lagi... minggu ni cuti baru nak terjah jalan tar.. hehehe.. tu pun pegi 2 branak je.. bawa ramai2 kang berderet nak pegang.. hahahah.. :P

    best la.. en.suami senyum lebor ler dia kan.. :P

    ReplyDelete
  11. saya pun tak settle lagi, pending tang kasut dengan handbag :)

    ReplyDelete
  12. Belom lagi ... Tudung xde lagi ... Kueh raya pun kena tambah lagi ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...