Followers MamaTisya

Thursday, November 8, 2012

1st trial...mmg AJAIB:)


salam uolsss...ingt tk aku bli pemanggang ajaib awl oktober aritu 
vkend aritu baru aku try test...tgk AJAIB ke tk..hehehe 
tenyata mmg AJAIB...:-p 



ada 2 lapisan..bole guna dua2 belah


aku masak AYAM PANGGANG BLACKPEPPER

guna pemanggang ajaib ni kejap je dh masak compare guna oven
yg penting hasilnya ayam lembut & tk melekat serta masak sepenuhnya
lebihkurang 15-20 minit...kalo guna oven tk silap amik masa lama skit 30-45minit


**lps ni leh panggang benda lain plak..ikan,sotong,udang dan mcm2 lg

kalo korang nk tau bkn takat membakar,menggoreng,merebus je
tp ada yg dh try wat kek dlm pemanggang ajaib ni..hah ajaib tk:-p

19 comments:

  1. hihi aah mmg besttt! ikan ayam semua lembut je tk garing2 hangit tu.. kita punya brand HIG (haji ismail group) sbb beli kt lgkwi

    ReplyDelete
  2. ala.. kite jugak tak penah try masak lagi.. huhuuh... eh betul. ada yang dah bakar kek lam tu.

    ReplyDelete
  3. saya pun blom dapatkan lagi produk ni.. nak kena beli lah camni..

    ReplyDelete
  4. mmg senang ade benda ni
    :-)
    lps ni makin rajin ko msk ek

    ReplyDelete
  5. pergh, kena beli ni :D . sngt bagus je rupanya.

    ReplyDelete
  6. teringin nak beli takpe ongkos nya belum ada...huhuhu

    ReplyDelete
  7. memang ajaib..kita pun dh beli satu..hihi *salam kenal ye*

    ReplyDelete
  8. bestnye guna benda ni.. klu bwh picnic bleh guna x utk barbeque atas bara.. mahal x benda ni?

    ReplyDelete
  9. teringin jugak nak satu tapi dah ada tefal. cukup laa dulu :P

    ReplyDelete
  10. aku kat rumah tu tp belum terting lagi..x sabar nak testing :)

    ReplyDelete
  11. weh..menarik nih...ritu ada member kt opis promote..nnt nk g beli kt langkwi la..murah kit..:-)

    ReplyDelete
  12. memang x rugi beli benda ni. wat ketagih nak membako je...

    ReplyDelete
  13. wah gitu? bakar kek pun bleh?
    ajaib... ajaib...

    ReplyDelete
  14. baru je yg happycall tu kat groupon. dh dpt tp x try lagik... :)

    ReplyDelete
  15. mmg senang gune pemanggang ajaib nie....

    ReplyDelete
  16. wah, bestnye cpt masak.. sng la nak masak bekal, tak payah bangun awal..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...