Followers MamaTisya

Thursday, November 8, 2012

1st trial...mmg AJAIB:)


salam uolsss...ingt tk aku bli pemanggang ajaib awl oktober aritu 
vkend aritu baru aku try test...tgk AJAIB ke tk..hehehe 
tenyata mmg AJAIB...:-p 



ada 2 lapisan..bole guna dua2 belah


aku masak AYAM PANGGANG BLACKPEPPER

guna pemanggang ajaib ni kejap je dh masak compare guna oven
yg penting hasilnya ayam lembut & tk melekat serta masak sepenuhnya
lebihkurang 15-20 minit...kalo guna oven tk silap amik masa lama skit 30-45minit


**lps ni leh panggang benda lain plak..ikan,sotong,udang dan mcm2 lg

kalo korang nk tau bkn takat membakar,menggoreng,merebus je
tp ada yg dh try wat kek dlm pemanggang ajaib ni..hah ajaib tk:-p

19 comments:

MrS. F!zA said...

hihi aah mmg besttt! ikan ayam semua lembut je tk garing2 hangit tu.. kita punya brand HIG (haji ismail group) sbb beli kt lgkwi

MRS. K said...

ala.. kite jugak tak penah try masak lagi.. huhuuh... eh betul. ada yang dah bakar kek lam tu.

Nad @ MamaZN said...

Ajaib! Saya tak beli pun..huhu

JaSSNaNi said...

saya pun blom dapatkan lagi produk ni.. nak kena beli lah camni..

SyaNa said...

mmg senang ade benda ni
:-)
lps ni makin rajin ko msk ek

steffany daph said...

pergh, kena beli ni :D . sngt bagus je rupanya.

mrs kayrul said...

teringin nak beli takpe ongkos nya belum ada...huhuhu

Princess Nur said...

memang ajaib..kita pun dh beli satu..hihi *salam kenal ye*

✿.。M.C 。.✿ said...

bestnye guna benda ni.. klu bwh picnic bleh guna x utk barbeque atas bara.. mahal x benda ni?

Eliss Mie said...

teringin jugak nak satu tapi dah ada tefal. cukup laa dulu :P

PinkUmmi said...

memg ajaib

♥ Wina ♥ said...

aku kat rumah tu tp belum terting lagi..x sabar nak testing :)

Gieyana said...

weh..menarik nih...ritu ada member kt opis promote..nnt nk g beli kt langkwi la..murah kit..:-)

Sidratul Muntaha said...

wah..
hebatnya..
ade promo lagi tak?!

Ibu Lala said...

memang x rugi beli benda ni. wat ketagih nak membako je...

adianiez AIDA said...

wah gitu? bakar kek pun bleh?
ajaib... ajaib...

watyz said...

baru je yg happycall tu kat groupon. dh dpt tp x try lagik... :)

Zura said...

mmg senang gune pemanggang ajaib nie....

Fai CeritaCinta said...

wah, bestnye cpt masak.. sng la nak masak bekal, tak payah bangun awal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...