Followers MamaTisya

Tuesday, November 20, 2012

Skyfall & Madam Lim's Kitchen Restaurant


cuti pjg so kita layan wayang
so spt biasa ke TGV WangsaWalk
rmi yg ckp citer SKYFALL best
aku mmg suka filem James Bond 007
byk2 heronye...paling aku suka Pierce Brosnan
filem ni aritu aku tgk dlm paper kutipannye dh 800juta ++


mula2 tisya posing pegang pistol tu ..
time nk snap tiba2 wat peace plak:-p
spt biasa amik couple seat
citer ni dkt 2 jam gk & kategori PG13 so bole la bw ank
time bli popcorn ada sorg pompuan arab tnye movie apa aku tgk 
cz die bw anak sebaya tisya gk..so aku ckp la movie SKYFALL

so saper2 yg blum tgk..bole la pegi ke pawagam berdekatan

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
v


lps tgk wayang singgah jusco setiawangsa 
nk bli brg skit pastu trus dinner

tisya nk air pink tp aku mls nk order:-p

asam boi lime juice rm 2.80 & vanilla with passion fruit rm 5.50



aku & tisya share mkn cantonese kuehtiaw rm 6.90
sedap gk cuma kuah masin skit

hubbyku layan nasi putih +lauk2 kt bwh ni

kung pao chicken rm 6.90

sayur pak choy rm 7.90


sotong sambal rm 7.90




alhamdulillah kenyang....esoknye kita tgk wayang lg...kata cuti pjjgggg kn...:)



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...