Followers MamaTisya

Friday, November 9, 2012

Durian Crepe vs Durian Pancake



pengaruh blog & FB ni mmg kuat tul
nk2 bab makanan...so aku pn dh terpengaruh nk order 
even aku bkn la penggemar durian:-p
smlm blk kj aku singgah umh tokey DURIAN CREPE nk collect 
smp2 je kt luar umh, aku dh bau semerbak durian
rupanye tokey kt luar so adiknye yg bg DURIAN CREPE kt aku


pendapat aku yg bkn penggemar durian ni..
DURIAN CREPE ni lg sedap kalo compare ngan durian pancake kt ikano tu..
yg ni terasa isi durian tu nk plak ada whipping cream...mkn sejuk2222 lg sodap...
smlm aku test dlu bli 1 pack ada 5 ketul rm 10...
so nanti bole la order lg cz dkt je ngan kawasan umh..
so saper2 nk order bole add norhayati ahmad kt fb
tk pn cal hp die 0126409836...
certain tmpt die bole delivery nanti die inform la kos penghantaran tu
kalo yg stay area keramat umh tokey kt area psr datuk keramat


saper penggemar durian bole la try DURIAN CREPE ni:)

14 comments:

  1. nampak montok2 durian crepe dia..
    mmg sedap makan sejuk2.. masukkan dulu dlm peti ais.. lepas tu wahhh heaven la... :D

    ReplyDelete
  2. lain eh ? tapi yg saya makan tu memang dia letak isi durian dan whipping cream jugak, nama durian pancake. kwn selalu belikan kat midvalley.

    ReplyDelete
  3. saya memagn beli kat dia...dah berkali dah order kat dia tau

    ReplyDelete
  4. ada beli jugak durian crepe yg orang jual area sini. tapi kureng sikit la. kulit die rasa masin sikit.. i prefer durian pancake dekat sweet chat lagi..

    ReplyDelete
  5. dah oder tapi x tau bila leh dapat. kena tunggu dia datang sri gombak dulu la baru boleh merasa.

    ReplyDelete
  6. sy pon dah try kakak...sedap jugak..kikiki

    ReplyDelete
  7. oo ye ke..? Lagi sedap ye..?
    Hmmm, saya hubby tak kasi beli dah..
    dia soh buat sendrik huhu!

    ReplyDelete
  8. dah rasa.. mmg sedap. yg bkn pngemar durian pn leh try

    ReplyDelete
  9. telan air liur tgk durian crepe ni. memang ht stuff betul sekarang ni... kena carik ni, x blh tahan dah... ohhh my durian crepe (*___*)

    ReplyDelete
  10. Tak pernah rasa lagi tapi dah selalu ngat dengarnya so kobar nak wat sendirik tak lama lagi. At least puas ati boleh hentam sampai 20 hahaha... *Owh saya adalah hantu durian. Sekian*
    My latest Entry :)
    Baiti Jannati: Sebelum & Selepas

    ReplyDelete
  11. kat melaka aida x jumpa la. hmmmm alamat nyer kena order online ler :-)

    ReplyDelete
  12. mamavogue mmg pencinta durian..!
    Nampak sangat menarik crepe itu..huu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...