Followers MamaTisya

Friday, November 30, 2012

Pulut Durian

salam uolsss...
smlm aku update laksa klate 
pastu mlm dinner layan pulut durian plak 


ni style klate la mkn pulut durian ngan santan+gula
ada gk org belah utara style gini ....tkpn ada yg mkn tanpa gula..
ore klate mesti ada gula..hehehe
aritu ada yg komen santan tu dimasak dlu
tp kalo yg style klate tkpyh masak santan tu

dlu time kecik2 aku mmg mkn bertambah222 
tp skarang dh beso tktau naper aku tkleh mkn byk..
ni pn aku amik rs skit je 

kalo nk ratah durian semata2 mmg aku tk bole...
kalo mkn ngan pulut tu ok lg 
kalo ada org bli durian, bau je pn aku bole pening:-p


tisya suka tp tkleh mkn byk kn alergik merah2 pipi



korang pernah mkn pulut durian mcm kt atas ni???

8 comments:

  1. sedapnye erinnnnn...adehhh!!!...

    ReplyDelete
  2. pernah. kwn2 kelantan ajar dulu. klu buat kuah serawa durian mkn ngan roti sedapnyaaaaaa

    ReplyDelete
  3. org utara sama jer mcm uols makan, cuma tak der gula ja..:-)

    ReplyDelete
  4. omg....so yummy! teringin giler nak makan macam ni. Tapi semalam dah makan pulut dengan serawa durian jer..hehehe

    ReplyDelete
  5. .:: Makan isi durian ngan nasik or sapu atas roti... huhuhuuu!!! ::.

    ReplyDelete
  6. aku xbleh makan ni
    try tp mmg x bleh msk
    kalo durian ratah gitu laju jek
    maybe sbb pulut kot

    ReplyDelete
  7. Saya tk penah mkn cara camni
    1st time ni tgk cara makan pulut durian camni

    ReplyDelete
  8. mmg terbaik.husband sy kalau dpt pulut durian ni..mmg tak pndg kiri kanan la..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...