Followers MamaTisya

Thursday, November 22, 2012

kejadian di Restoran Ayam Kg Penyet @BP Mall


lastday kt Johor, pemborong bw kitorang dinner kt
Restoran Ayam Kg Penyet
terletak kt BP Mall..belah luar restorannye





mcm2 ada bkn stakat nasi je...western pn ada..
tk pernah lg aku jumpa restoran ayam penyet ada menu western

soya layer rm 5.50

aku punye semestinya  ice blended chocolate rm 8.90


ayam penyet rm 9.90

rendang kambing rm 9.90

tauhu + tempe goreng rm7.00



tgh mkn tu tiba2 dlm pinggan manager aku
ada helaian rambut dlm nasi die..
trus kitorang jd tk lalu nk mkn...
panggil la staff restoran pastu mcm dk slhkn staff kitchen..
alih2 kitorang panggil manager die..berkali2 manager die minta maaf...
kitorang pn dh tkde mood nk mkn..mmg spoil btul ..
nasibaik la aku tk lpr sgt....bila dpt bil rsnye die bg diskaun la
tp aku lupa brp cz pemborong yg blanje kitorang


apa2pn byk2 restoran ayam penyet...
waroeng penyet @curve jugak yg sedap di tekak aku

10 comments:

  1. Kenapa awak tak abil gambar helaian rambut dalam pinggan tu?

    ReplyDelete
  2. dahtu...xmkn lansung ke?? ruginyer... lauk tu pun xmkn?? sayangnyer...

    ReplyDelete
  3. masalah ada rambut ni rasanya biasa..sbb kita masak kt umah pun kdg ada rambut..tp sbb kita byr, wajiblah kita proteskan...harap dorang extra carelah tentang kebersihan penyediaan makanan

    ReplyDelete
  4. Saya penah...dlm pinggan ada lipas!! Erk!! Takmkn situ dah!
    (nama kedai dirahsiakan =p)

    ReplyDelete
  5. selalu terkena dalam makanan ade rambut, huh !! memang mood ilang time tu ..

    ReplyDelete
  6. dah lama xmakan ayam penyet

    ReplyDelete
  7. ada rambut...memang potong selera la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...