Followers MamaTisya

Friday, April 17, 2015

nasi kerabu sedap di Setiawangsa


ni ada jmpa gerai yg jual nasi kerabu sedap 
susah nk cr org jual nasi kerabu yg sedap mcm original kt klate nun


nasi kerabu daging bakar


nasi kerabu daging kicap


aku tk mkn ulam so jgn pelik bila tgk nasi kerabu tu tkde ulam ye...hehe
dagingnye byk mmg tk kedekut




lokasi gerai dpn CIMB setiawangsa
yg gerai khemah color biru tu
diorang berniaga ptg ke mlm
ada mcm2 menu lain lg tp mmg aku bli nasi kerabu je la
mmg rmi org singgah bli & cpt abis
slalunye aku bli lps amik tisya sek dlm 6.45ptg camtu

8 comments:

tiga lalat said...

Salam. hee nasi dagang ada juga ?

izzeyda said...

sedapnya nasi kerabu.. lama tak makan..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
he3
ok3
malam ni nak kena terjah pasor malam
ooooooooooiii nasi kerabu ku sayam he3

Aju Mohit said...

awal mengandung aritu mmg ari2 makan nasi ni, skrg tak dah hehehe

Sharinginfoz said...

kena terjah ni, jjcm

eelobor said...

semalam makan nasi kerabu di restoran patatimo agak kurang sedap. lebih baik la beli nasi kerabu gerai macam gini.... lebih berbaloi rasanya

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

ehhhh..macam pelik plak org kelantan tak makan ulam kerabu tu,heheheh..nway, nmpak sedapnya nasik ni..terus rasa laparrrr..

nur ain abdullah said...

Ad lg ye gerainye?sedapp..craving nasi kerabu ni..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...