Followers MamaTisya

Monday, April 13, 2015

rezeki lunch di "kampung"




lama tk mkn nasi kerabu mama...sabtu lps blk "kampung" gombak...rmi adik2 ku blk 
so mama masak nasi kerabu...yummmm


nasi minyak ni time aku blk "kampung" sebelum outstatation terengganu aritu


pastu adik aku baru bw laptop yg ada gmbr2 yg diorang p holiday krabi aritu
cantik tul pantai kt krabi tu...bila la nk pegi kn
pastu ada ole2 lg dr adik2 ku...tq smua...tkdpt p krabi dpt fridge magnet krabi pn ok

9 comments:

  1. Cantik pantai Krabi tapi sayang kita tak gi island sbb masa tak cukup. Tapi sempat la gi Krabi, Phuket dan Hat Yai, Bila fikir balik x sanggup nak dok kete lama2. Kl - Krabi jauhnya alahai.....

    ReplyDelete
  2. seronokkan kan dapat makan air tangan mama

    ReplyDelete
  3. wahhh mmg rezeki ni..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. saya suka tgk menu nasi kerabu ni.. lauk dia mcm2, terliur pun ada kengkadang.. tp tu la, saya xleh masuk nasi kerabu ni..dah try aritu..

    ReplyDelete
  5. weahhhs edapnye ..... suka cili die tu nampaks edap sgt

    ReplyDelete
  6. Assalam sis,
    uawawawawwaa
    nasik kerabu lagiiii
    lariiiiiiiiiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...