Followers MamaTisya

Monday, April 13, 2015

rezeki lunch di "kampung"




lama tk mkn nasi kerabu mama...sabtu lps blk "kampung" gombak...rmi adik2 ku blk 
so mama masak nasi kerabu...yummmm


nasi minyak ni time aku blk "kampung" sebelum outstatation terengganu aritu


pastu adik aku baru bw laptop yg ada gmbr2 yg diorang p holiday krabi aritu
cantik tul pantai kt krabi tu...bila la nk pegi kn
pastu ada ole2 lg dr adik2 ku...tq smua...tkdpt p krabi dpt fridge magnet krabi pn ok

9 comments:

Ezna said...

Cantik pantai Krabi tapi sayang kita tak gi island sbb masa tak cukup. Tapi sempat la gi Krabi, Phuket dan Hat Yai, Bila fikir balik x sanggup nak dok kete lama2. Kl - Krabi jauhnya alahai.....

Mona Lea said...

seronokkan kan dapat makan air tangan mama

syawalsimpsons said...

wahhh mmg rezeki ni..alhamdulillah

idzwa kamaruddin said...

amboiii sedap nyer..

Kakcik Nur said...

Jauhnya kampung Amy... :)

Nad MamaZN said...

saya suka tgk menu nasi kerabu ni.. lauk dia mcm2, terliur pun ada kengkadang.. tp tu la, saya xleh masuk nasi kerabu ni..dah try aritu..

eima said...

weahhhs edapnye ..... suka cili die tu nampaks edap sgt

nur anis said...

nasi kerabuuuu..sedapnyaa...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
uawawawawwaa
nasik kerabu lagiiii
lariiiiiiiiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...