Followers MamaTisya

Friday, November 13, 2015

BYO Cup Day (7 & 8 Nov 2015 ) ~ SLURPEE only rm 2.90



vkend aritu 7& 8 nov ada promo slurpee rm 2.90 sempena BYO Cup Day
so korang bole la bw bekas sebesar mana pn utk isi slurpee tu


kebetulan vkend aritu ada family gathering kn
so adik2 aku pi la bli slurpee ni...aku bz nk masak BBQ...
adik2 aku isi dlm bekas tuppeware besar tu cukup la :)
aku mmg suka perisa slurpee yg ijau ni

mlm tu lps layan cheesetart busday papa...kita layan slurpee plak



mama & papa pn nk join sama minum slurpee


tisya & cousinnye pn sakan layan slurpee


lps tu aku isis dlm bekas simpan dlm freezer
esoknye tgk penutup tu terbuka sdiri...
kiranya slurpee tu membuak naik smp terbuka penutup tu

**actually mmg tiap2 thn 7 Eleven wat promo BYO Cup Day ni
mmg ramai yg join contest tp nk kena send gmbr kreatif la
aku tk join pn sbb nk gmbr kreatif tu payah...good luck utk kwn2 yg join
adiah iphone, ipad & ipod menanti pemenang utk thn ni 

5 comments:

Rizziela said...

besarnya bekas.... memang best

dilazfamily said...

Murahkan slurpee tu. Tapi tak pergi beli pun. Tunggu lain kali punya promo lak

Noor Izmaliza said...

Tu yg viral tu...aku pi 7e kat skudai tu sampai becak lantai ..gile betui

idzwa kamaruddin said...

besar giler.

Sharinginfoz said...

makan puas-puas satu famili

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...