Followers MamaTisya

Monday, November 2, 2015

resepi mudah Spaghetti Bolognese


sebelum ni tisya mmg peminat setia sos carbonara
vkend aritu die soh bli sos bolognese plak
mudah sgt guna sos Prego ni...rebus spaghetti...tos kn
masukkn kuah tu dlm kuali..letak air skit...siap utk dihidangkan


berselera anak dara mkn
tisya tkmo ltk daging cincang or mushroom...aritu aku ltk sosej je
sosej tu aku rebus je skali ngan spaghetti

**menu ni pn sesuai kalo time nk wat busday party anak

7 comments:

Falsya said...

selera tisya makan..kalau kite xleh makan gitu je..mesti nak masak kene letak cili boh..hehehe..

Julia Johari said...

Julia dah mulai suka spagetti ni kak...dulu tak berapa pandai makan mungkin faktor kedai tu buat tak sedap kot terus potong stim hahahhaha...tisya pandai ambil hati mama tau, makan puas2...sedapnya rasa nak dok sebelah tisya je lah hahahha

idzwa kamaruddin said...

paling mudah!

eima said...

suka guna sos ni utk masak macaroni greng suka budak2 tu

- dieyana - said...

selalu gak msk spgaeti ni utk anak2. diaorang suka...kerja kita pun mudah..sap sap..siap! hihi..tapi Dieyana selalu guna brand kimball

kayyana said...

xyah tumis bagai ke kak? tambah air je.. tak yah letak garam? hihi

Aju Mohit said...

memang feveret sekeluarga ni, sekali makan bertambah-tambah kekdahnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...