Followers MamaTisya

Wednesday, November 4, 2015

Tol oh Tol ~ Bangun Awal Kalau Tak Nak Bayar TOL !!!!


aritu isu GST..now isu tol plak...isu tol kemain cadangan soh bgn awal sbb utk elak tol
aritu masa kenaikkan tol , soh org rmi guna public transport tp bkn smua tmpt ada public transport
lpstu kadar tambang public transport pn naik juga....sudahnya disarankan bgn awal pagi utk elak tol

aku skarang sejak dh pindah opis glenmarie ni mmg tol pegi blk dh rm 10.20..tol duke rm 2.50, tol nkve rm 2.60 utk sehala tp ada jln alternatif gk nk kurangkan tol cumanya jammed skit la...so skarang dlm fasa cut cost bab tol...kena try an error la jln mana yg ok...tp kalo nk elak tol pastu jln jammed..abis duit kt minyak plak...minyak pn naik jugak..kata je tkkn naik...adoi bertabah la kn

tp sian juga kalo yg ada ank kecik nk antar umh pengasuh mcm awal pg...yg antar anak tadika or sek pn...bahaya gk...ye la gelap2 lg kn...lainkali tkyah la komen yg bole wat org ramai marah...baik diam je la...ni dh soh org bgn awal nk elak tol...kalo certain org tu nk ke pejabat mmg tkde jln lain dh, mmg kena juga lalu tol..abis tu bgn awal ke bgn lambat ke sama juga...kena hadap gk tol tu....redho je la...


7 comments:

Shila Azizi said...

Menteri sekarang otaknya makin mengecut...huhu

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hihihi kesian pengasuh :D

Yana Libra said...

sabar je lah..kalau fikir sakit hati ni kan

eelobor said...

eh sama gambar entri kita..... hahahaha, pemes tul gambar nie kat fb semalam

Rizziela said...

Sebab menteri sekarang terlalu pandai..mcm2 statment bijak pandai dah keluar

juelee said...

tak tau cane leh jd menteri. kalau bg stetmen gini, aku pn boleh jd menteri gini.
huhuhu

seraa rose said...

lidah tak bertulang.. ni lah akibatnya.. ckp ikut sdp mulut je. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...