Followers MamaTisya

Monday, February 12, 2018

dinner awal smlm sebab nk tengok #AJL32



ptg smlm parent aku singgah umh mertua aku lps tu kitorang ke jusco kejap
then dinner awal dlm 6pm...aku bawa mkn kt Restoran Barakah Tomyam tmpt fav kami


jus tembikai & mangga susu


ni baru sebahagian...ok jom tgk lauk2 lain


siakap masak barakah...ni kali ke2 la aku order menu ni
die mcm gambungan percik + rendang gtu...sedap


telur bistik


kerang bakar


daging masak merah


kailan ikan masin


tomyam campur


up lg skali air fav aku sedap ni...mangga susu

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on

tq papa utk dinner smlm...kenyanggggg


**pg ni smp awal opis...so sempat la nap kejap kt surau....
gara2 kopi vietnam smlm...2 jam je lena

5 comments:

Amanda Suria said...

Tom yam campur dengan kerang bakar tu menggoda betul la...sedapnyaa..balik kerja kang nak pi cari la..

adarnadzmie said...

semua menu sedap... kena dengan selera...haha

mummy_ayu said...

seronoks nya dinner ramai2 ngan family..miss all this. tak sabar nak balik ni

Shahida Dzulkafli said...

Fuyoo... Mangga susu tu nampak kaw habis..

Inani Hazwani said...

Mangga susu tu sedapnyaa, terliur tengok semua makanan dekat sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...