Followers MamaTisya

Wednesday, February 7, 2018

wordless wednesday #372



cuaca panas...tekak pn perit..mmg cari dessert la sejukkn tekak...
ada plak voucher petronas ni..moh ler redeem


bila aku up gmbr kt IG, anakdara plak komen..sejak die ada IG, 1st time die komen
HP kalo weekdays mmg aku simpan...weekend baru bg...ni die guna hp nenek die


mlm trus ajak ayahnya beli mcflurry oreo..kemain...siap ckp...
"mama tk bole mkn dh tau sbb mama sakit tekak dh mkn chocolate sundae" 

9 comments:

  1. wah....rindu mc d jugaks...
    em..tisya dah ada insta..cayalah!!

    ReplyDelete
  2. Amboi sedapnya melayan McFlurry. Nasiblah dalam pantang ni, boleh nengok jer

    ReplyDelete
  3. Fulamak sedapnya.. ni lah favourite mama masa ngandung Kan Syafi dulu. Sekali beli mesti lebih Dari satu. Nasib baik Syafi x Iran mcm sundae cekelat haha

    ReplyDelete
  4. ray selalu makan sundae cone je. hahaha sbb mmg suke yg tu

    ReplyDelete
  5. Feveret Kak Sue nie tau Sundae McD, Kak Sue suka yang strawberry. Sama macam anak-anak Kak Sue juga hp weekend only..

    ReplyDelete
  6. SA hari tu makan eskrem mcd ni nak bagi lega tekak kononnya..apa makin teruk sakit tekak, bawak ke batuk segala sampai sekarang...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...