Followers MamaTisya

Monday, February 12, 2018

Luncheon with REMY ISHAK & episod akhir "Kekasih Paksa Rela" petang ni



hah smlm ada majlis lunch bersama Remy Ishak


amboi seronok yg dpt jumpa PAKCIK AM kn
gmbr2 ni aku tgk kt IG REMY



hah saper nk holiday ke SPAIN ngan PAKCIk AM ???
sila la tgk details kt ig die
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v


tk sbr tgu ptg ni episod akhir....ada tgk sedutan td ...nmpk ros mengalah
nk soh AM ceraikan dia tp AM xnk sebenarnya...nk mereka bertiga hidup bersama
apa2pn tgu la ptg nanti kn....


episod stress minggu lps...haru btul ngan shiqin mental...die plak over dr ros

6 comments:

  1. Wah dah sampai ke penghujung ya...

    ReplyDelete
  2. Ana tgk drama ni start last week. Haha. Dan semalam dh habis. Puas hati juga walau tgk beberapa episod je. Hehe.

    ReplyDelete
  3. Tak ada dah pakcik lepas ni. Hahah!

    ReplyDelete
  4. Yeyyyyy ada nama julia kt entry akak yg ini...hahhaha hectic gila kan tgk kawan2 post status pasal kisah pakcik dalam kekasih paksa rela...juju dah akhir2 ini malas nak update...baca kawan2 tag je haha pastu tolong komen...alaaaaaaa rini drama apa eh...malas la nak ikut...nanti mandrem plak sorang2 hahaha

    ReplyDelete
  5. Adeh!!! aritu sikit lagi nak terjebak sebab hero dia Remy Ishak.

    Tapi mujurlah berjaya menangkisnya sebab masa tayangan tak sesuai dengan lifestyle seorang Mrs. A for the time being huhuhhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...