Followers MamaTisya

Monday, February 5, 2018

short vacation ~ mandi manda & BBQ


salam uolsss....hah saper yg cuti pjg lastweek sure lemau kn start kj arini
sama la ngan aku...rasa penat lg ...kalo bole nk sambung zzzzzzzzzzzzz
okla ni update teaser skit dulu...short vacation ke Melaka


anakdara sorg ni kalo dh nmpk pool..mmg tk menyempat2 nk terjun


walaupun cuaca panas...mmg diorang tk kisah..asalkan dpt terjun dlm pool


fuh panasssss...mmg syok ler mandi manda tu


aku tk join lg...lps asar br join...redakan dulu panassss tu


mlm plak apa lagi...BBQ time

hah penuh meja...alhamdulillah kenyang

details entry cuti2 melaka ni akan menyusul...tguuuuuuuuu

8 comments:

Ana Suhana said...

Panas2 memang syok terjun pool kak. Kat Penang hari tu pun sama. Panas ya amat.

Azura Aziz said...

wah seronok budak-budak tu mandi... lepas tu makan ;)

Inani Hazwani said...

Syoknyaa mandi manda. Buat bbq lain, memang best :)

Mydue said...

Assalamualaikum MamaTisya,..Salam kenal dari saya,..Syoknya mandi manda,..kena lg dgn time2 panas,..Fuh,..Nyamannya mandi kn,..

adianiez AIDA said...

baru nak tanya, di Melaka, di mana :) hi hi hi
okeh.will wait for the details...

Shahida Dzulkafli said...

mengancam betul tengok menu bbq nya..

Mimi Azirah said...

Swronok betul betul budak budak tu mandi manda ye kak...makanan meriah sungguh

Kak Sue said...

Memang seronok anak-anak kalau dapat mandi kolam, sama macam anak Kak Sue jugak. Meriahnya BBQ.. sedap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...