Followers MamaTisya

Wednesday, October 27, 2010

wednesday=PINK day


arini lunch mkn eskrem saje:-p


kalo saper2 nk mkn eskrem yg ada promo ni
only on wednesday tau @ Baskin Robbinstp utk brownies ala mode/banana royale /double jr scoop

tp kena show PINK..

tk kisah la hp, wallet, bj, kasut or apa saje
asalkn ada PINK

aku pilih brownies ala mode
dlm tu ada brownies + coklat + kacang
pastu bole pilih 2 flavour eskrem ikut korang suka
aku pilih mint & caramel..sedap..yum2

tuan umh mkn dlu tgu geng tgh Q utk dptkn eskrem2 mereka

lama sgt depa dk pilih smp aku sambung gedik2 posing lg:-p

my BFF ngan eskrem masing2

yg ni tk cukup geng Jongos lg 2 org so die wakil la:-p


smua amik lain2 jenis..cuma aku & jue sama brownies ala mode
sal amik yg banana royale...dila plak yg double jr. scoop
so saper2 yg nk pegi promo ni valid smp December 2010 :)



14 comments:

  1. amboi2...sure tiap2 rabu ko pakai pink and gi ngan BR kan emy

    ReplyDelete
  2. aku ngan Net nak gak makan BR tapi kat kl sentral tak de la..cedih tu...nak gie tpt lain takut tak sempat..

    ReplyDelete
  3. alamak kita pakai pink arini hehe tp xde pon g BR

    ReplyDelete
  4. yehhhaaaa lambat lg valid date tu..sempat lagi tggu ciken pox ni lega blhla p jln..dh sebulan xjln2 mna..ps ank kna 2mggu mak plk lg smbg.. sedapnya eskrem..harus terjah dgn berbaju pink ni..heheh

    ReplyDelete
  5. alaaa td xpegi pn BR :(
    adoi ttibe mulut aku nak mkn manis2

    ReplyDelete
  6. me kalau pink ingat kempen breast cancer ajer :)
    BR tu halal ke :) sekadar bertanya

    ReplyDelete
  7. wow sedappnya .. dah lama x makan aiskrim banyak cam tuuu heheheh

    ReplyDelete
  8. Salam.wow sedapnya ice cream ni. tapi kene diet!!!!

    ReplyDelete
  9. wowww... gigih pakai pink ari rabu or mmg kebetulan jer tuu...?

    ReplyDelete
  10. mamatisya.best2!ifa pun dh g aritue kt ecmall..hihi..sis..tq ye sudi komen n3 ifa..tahniah gak pada sis nk cashout utk kali-3 dah!bestnye sis..ifa bru je berjinak2 nie sis..=)

    ReplyDelete
  11. gmbr gedik2 gtu erk nyah..heheheh
    pastu rabu depan nak makan BR lagi ke ni :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...