Followers MamaTisya

Sunday, January 23, 2011

breakfast @RAMLY Kiosk


smlm nk p imigresen cawangan wangsa maju
tp dh lewat..so tk jd wt passport smlm
lps tu pusing2 area sri rampai tu nmpk
RAMLY Halal Mart

kt sini ada RAMLY Kiosk


hubby ku trus ajak breakfast
padahal dh nk lunch dh:-p

anak dara yg nk air color PINK tp kt sini tkde

byk pilihan BURGER...pilihan yg set pn ada

burger2 yg dh siap


air milo utk tisya



dlu burger RAMLY ni la yg paling femes
tp skarng dh mcm2 jenis burger ada


nugget tempura 6 pcs
rm 2.80




tisya punye burger ayam tanpa sayur rm 2.20
potong 4 senang die nk mkn

tisya peminat burger gk
selain nugget & spaghetti


aku punye- burger daging cheese
rm2.80


hubbyku-burger ayam special
rm3.00


kt sebelah kiosk tu ada RAMLY Mart
tp aku tk p jenguk pn...apa yg di jual selain daging burger


**smlm tk sempt wt passport...pg td dh setel smua
legaaaaaaa....passport dh siap


12 comments:

  1. wahhh.. menarik gak ni. tak pernah lagi nampak ramly kiosk dekat2 sini huhu

    ReplyDelete
  2. yum yum me pun mcm tisya ie suka burger, nuget, spageti hehhehe

    ReplyDelete
  3. rasa macam pernah tengok kat area kg baru jer...tapi lum pernah terjah pun..huhu

    ReplyDelete
  4. wah bestnye ala2 mc d ek?? kat sini xde plak..klu ada senang jek weols soh yaeesh blasah nugget tempura ramly tu sbb rasa dia ala2 nugget mc d.!!

    ReplyDelete
  5. eh aku br tau ade ek kiosk dia..hmm tp burger dia mmg sedap..

    ReplyDelete
  6. br tau Ramly burger ada KIOSK..hehe

    ReplyDelete
  7. ada kiosk ek tak tau plak, adei nampak no kita ni ketinggalan zaman..

    ReplyDelete
  8. ok tak breakfast kat situ....kat Meru pun ada gak...selalu lalu jer...lum lagi tersinggah

    ReplyDelete
  9. thanks for sharing
    aku tak pernah pergi Ramly mart ni

    ReplyDelete
  10. murah gak burgernya...ai mesti suka ni...tak pernah jumpa gak kedai ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...