Followers MamaTisya

Wednesday, January 19, 2011

secret admirer


secret admire???time sek dlu sure korang ada secret admirer kn
ke korang tkde secret admirer...aku ada:)
slalunye secret admirer ni sure berlainan jantina kn
tp kalini secret admirer aku adalah perempuan:)
tkde la actually shahida ni silent readers blog aku
aku pn tk pernh jumpe tp pernh chichat kt ym
aritu aku tgh shopping time
children baby wear clearance
kt KLCC die nmpk aku.... lps tu die pn sama2 Q time byr....
depan aku plak tu...tp die segan nk tegur
tp die ada tgalkn msg kt fb :)


tkpe opis dekat je kn..lenkali bole lunch sesama2...
hah saper lg kt area sekitar KLCC or Pavilion leh la join...
mesti lg meriah kn..mkn2 sambil beramas mesraaaa:-p


ni ada komen dr shahida & nur fardziana
mereka ni bkn blogger...tp silent readers


nur fardziana ni kenal thru PCM .....tp tk pernh jmpe
tq sudi bc kisah ku dr PCM smp ke blog



dr PCM dlu ada gk yg pernh nmpk aku kt luar
tp diorang segan nk tegur
kot2 lps ni ada blogger yg terserempak ke
jgn segan2 nk tegur...aku ok je..


**tq gk pd silent readers blog ni yg aku tk kenal
tp dk bc citer kt blog ini..sgt hargai....

**mn2 blogger yg berada di sekitar KLCC or Pavilion
bole la dating2....itupn kalo sudi nk dating ngan MamaTisya:-p

insya allah aku kena outstation ke JB, KK & Tawau..
kot2 ada blogger area sana
leh la jmpe nanti kalo ada kelapangan....



22 comments:

  1. wah bestnya da peminat senyap2...blog amy kan best banyak citer pasal shoping & xpecially bab makan, ari ni BZ ke tak nampak pun nama amy BW kat blog kengkawan lain...ke amy MC tak sihat?

    ReplyDelete
  2. wah..ada secret admirer lagi..cayalah...

    ReplyDelete
  3. kty pun secret admirer amy gak ni
    sbb kadang kty baca je tak komen ..tp wajib masuk blog ari2 :)

    ReplyDelete
  4. wah.. kamoo da fofular.. besh besh...
    nti klu emi terterjah KLCC leh la jumpa kamooo.. ;)
    yg beshnye psl blog kamoo ni, sebab byk tmpt² yg boleh inspired aii tuk g mkn².. =)

    ReplyDelete
  5. secret admirer ni tk kira laki atau pompuan.. blog akk mmg byk info psl makan2! senang nak rujuk tau..

    ReplyDelete
  6. secret admirer yg positif gini mmg besh mama tisya, boleh panjangkan jd kawan baik pula :)

    ReplyDelete
  7. hehehehe
    semalam pon
    ada org msg kt fb juga...
    katanya silent reader
    haih xtau la plak ramai rupanye
    bc blog dalam diam2 ek hehehehe
    vangga kan ada org ngaku silent reader blog kita

    ReplyDelete
  8. waw kelas..ada peminat..itu mkna nya setiap inci dr penulisan akk, org baca kan..syabas..taniah..ramai kwn akk kan..

    ReplyDelete
  9. saya pun secret admire awak
    hahahhaha

    ReplyDelete
  10. pernah jumpe neena je...tu pun masa tu bukantgk barang..duk ralit tgk org.tu yang terperasan tuh..muahahhaha

    ReplyDelete
  11. best ada SA ye....sonok kn org suka kwn ngan kita...aku x de lg SA cm ni..haha..

    ReplyDelete
  12. bila kita dah masuk blog nie .. ramailah yg kenal kan .. kalau kebetulan berada di mall ke mana2 ker .. kdg tuu kita x cam org .. org cam sbb org selalu masuk umah kita kan ..
    hehehhe bila nak jumpa akak nie .. nak ke kl entah bilee huhuh :)

    ReplyDelete
  13. fewiitttt taraf artis ni
    tp mmg blog ko sumber inspirasi aku gi makan2

    ReplyDelete
  14. glamer gitew..ni dah sama taraf glamer ngan fahrin ahmad ni...huhu

    ReplyDelete
  15. wah wah wahhh. me pun pernah jumpa blogger tapi segan nak tegur gakk...memang sangat2 la faham perasaan tuuu.

    ReplyDelete
  16. ada...my secret admirer bangsa india. boleh? time sekolah rendah...hehehe

    ReplyDelete
  17. alahaii kak amy ade secret admirer!ala2 macam zaman skolah2 duluu!! glemer kan mamatisya nih!!

    ReplyDelete
  18. hik3..aku dulu pon ade gak org tegur kt blog nmpk aku kt tmn picc tp segan nk tegur..auw ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...