Followers MamaTisya

Monday, January 17, 2011

menang "teka-teka malaysia"


menang rezeki teka teki lg
kalini dr Momguess
die soh teka destinasi percutian
aku teka : LUMUT


http://www.malinasiam.com/2011/01/tahniah-amy-mama-tisya.html



komen momguess kt entry aku menang teka teki pg td:-
momguess said...

aku buat teka teka malaysia pun ko menang
rasa mcm nak band je ko dari join teka teki tau
hahahahahha..asyik menang jer

uiks nk band aku:-p
aku cuba je teka selagi bole teka..apapn tq ye :)


**kemenangan ke-10 utk bulan jan 2011




10 comments:

  1. thniah akak..
    menang dan menang lagi..~

    ReplyDelete
  2. hehehehe..aku aritu bc jugak tekateki tu tp xsdan nk jwb,hahaha

    ReplyDelete
  3. kak amy nih mmg hebat bahagian teka menekaaaa!!

    ReplyDelete
  4. tahniah amy, may ni leh jadikratu teka teki la...kalo bab meneka ni mesti jawapan mengena punyer

    ReplyDelete
  5. amboi...bab teka2 memang serahkan pada mama tisya jer lah yer..hehe

    ReplyDelete
  6. eryn pasni dah tau kekuatan kat mana kekek
    so bole score kat teka2 je la...
    kompom btol haha
    sebab byk sgt menang teka2

    ReplyDelete
  7. senang kan main teka2 gini... tak kuar peluh! hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...