Followers MamaTisya

Friday, August 14, 2009

mcm tau2 je...tk lama lg nk raya...:-)


smlm blk dr kj tgk ada 2 surat dr LHDN
terkejut gk naper smp 2 surat kn

tp bila bc isi kandungan surat tu yg wt aku tersenyum2
maunye aku tk tersenyum cz korang nmpk tk surat ni

kt bwh tu ada cek CIMB
kn bln 4 aritu aku dh submit income tax
kalo korang lupa, leh tgk entry SINI
so setelah 4bln menunggu
akhirnya smp gk cek dr LHDN
cz aku aritu tkyh byr tp pihak LHDN kena refund blk


mcm tau2 je tk lama lg nk raya kn..alhamdulillah


16 comments:

Gieyana said...

fuiyooo...5 ratus tue...banjer aku nak? hiks!

sujaihah said...

wahhhh...rezeki tetiba tu...aai g bercuti la gamak nyer...hahhaha

Delimasari said...

wuiitttt - bestnya dpt duit raya

SyaNa said...

ye ye..nk raya umah ko
hahaaa

mummyseri said...

ermm rezeki tu kan..bestla mcm dpt bonus smpena nk raye...:)

Mama Qaseh said...

wahhh..banyak tu..besh2..

zura@iwan said...

best tu...bleh buat duit raya...kekeke..

Nana said...

wah rejeki..rejeki..

~Atie+Farid~ said...

wah kak....rezeki nak raya tu....byk nyee.....sopping sakan la ye tuk raya ni...

** Perfect Love ** said...

banyak plak dptttt
sy ni asyik kena potong lebih je,,, huhu

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

rezekie rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-)

zh-ena said...

mmg rezeki utk raya

MuMMy 2 Haqq said...

ni mesti cek yg 1st kena pulang then dpt cek lain ni..sebab yg saya dah lama dpt & dah abih pun duit! huhuhuhu..

Mama_Aqish said...

wah...leh la raya sakan tahun ni pi beli baju tisya manyak2...

[-suziey-] said...

waaaa bole bagi angpau kt aku kan..ekekek;D

julia@ratu78 said...

hah dah sampai dah cek ko yer nyah....allhamdullilah....rezeki nak raya ni....panjang lagi lah langkah ke shopping mall :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...