Followers MamaTisya

Tuesday, September 10, 2013

1st time pegi Mahkamah Tinggi Shah Alam


aritu ingt tk aku inform yg aku cuti nk uruskan beberapa hal
selain nk setel hal pendaftaran darjah 1 tisya ..ada hal lain gk ...
slh 1 nye kena pi Mahkamah Tinggi Shah Alam ni
kena smp b4 9.30pg...kami smp awal gk dlm 8 pg


so kalo saper2 yg tk pernah p mahkamah...
sila amik tau ada peraturan spt gmbr di atas
tp aku tgk ada je lawyers pki skirt pendek:-p


mcm2 mahkamah ada kt cni..jenayah, rasuah...
aku bkn ada masalah jenayah or rasuah ye..tp aku ke ARAS 2


ni la tmpt aku pegi kt ARAS 2 tu..... BILIK LELONG
kt pintu tu pn ada peraturan pemakaian utk masuk ke dlm court


aku smp awal so jenguk2 dlm BILIK LELONG ni
mcm kita tgk dlm drama ..ada tmpt hakim ...ada tmpt duduk


org rmi yg tgu giliran utk masuk ke dlm BILIK LELONG
apa aku buat dlm BILIK LELONG???
to be continued.....


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...