Followers MamaTisya

Thursday, September 26, 2013

Delicious @St. Mary Place

last friday aku nk mkn dessert...
so kami ke Delicious @St. Mary Place
jln kaki je cz dkt area JALAN TENGAH 
 tmpt bazar stiap ari jumaat aku slalu pegi
bersebelahan dgn San Francisco Coffee



buku menu kt cni lain plak dgn kt Delicious @Dua Residency Jalan Tun Razak
kt sini ada byk gmbr so senang skit nk order cz tau rupa menu tu camner kn:-p


ada set promo utk lunch, dinner, tea break, vkend brunch


sementara tgu makanan smp ..apalg posing ler:-p


menu diet ni aku punye....diet la konon mkn roti:-p
actually aku nk layan dessert je tp bila belek2 mcm lpr plak
 so aku order crab mayonnaise & multigrain toasties...rm 12.90


dila plak minum air je..tkmo mkn
macadamia toffee nut ice blended... rm 12.50


julia baru lps blk jumpa dentist, kena cabut gigi
tp sbb die lpr die layan nasi...actually kena layan bubur:-p
chicken kapitan ...rm 24.90


alhamdulillah kenyang...


ni la dessert yg aku nk mkn..chocolicious sundae..rm 14.90
ada eskrem,coklat,strawberry & pavlova punye lapisan bawah tu dihancur2kn
sejuk tekak aku yg tgh tksedap rasa kan lastweek


b4 blk sempat lg posing kt entrance :)

4 comments:

Tina Othman said...

amy

bazar yg kat lorong tengah tu ye, dpn genting tu ye, dulu2 selalu jgk jalan ke sana cuci mata sambil beli nasi ayam sedap tu

delicious ni selalu tgk je tak pernah singgah pun

syawalsimpsons said...

desert yg akak pilih mmg terbaik

Cik Puan Rara said...

Bila lahh nk g mkn sana ni.sedapnyaaaa.

Syima ~Mama Kyra~ said...

sedapnya..kecur liur...berbaloi la byr mahal klu sedap kan!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...