Followers MamaTisya

Thursday, September 19, 2013

Bila rasa nk demam......


aku dr vkend aritu lg dk rs tekak perit
so tk sedap rasa..slalunya tanda2 nk demam...huhu
so bila rs nk demam cari la menu sup2
blk kj ptg smlm singgah BARAKAH PATTANI TOMYAM


layan sup ekor ni sedap btul


pastu order puyuh sweet sour lama tk mkn...yummmmmmmmm


mlm tu plak ckp kt hubby terasa nk mkn pulut mangga
nasibaik hubbyku nk layan kn
mayb sbb kedainye kt kawasan sekitar..
cuba kalo aku mintak meatball ikea nun jauh kt curve
idok ler die layan kan mlm2 nk ke sana :-p

8 comments:

syawalsimpsons said...

saya tak penah makan pulut mangga, caya tak..kikiki..

el said...

terliur tgk sup tu

Dee said...

alahai..harap2 dah ok dah..tak demam2 lagi..

~ cik AiN pinky ~ said...

jangan demammmm...nnt kitorang sume pitam nak outstation ni...hehehee.. :p

All About AnaYna said...

Wahhhh sedapnye nengok gambar2 aje pun dah terliur nih especially tang sup ekor tuh.ngidam terus nih mihmih.

♥ Wina ♥ said...

sejak kahwin, me pun dah suke sup ekor...sebab hubby suke hehee

ahhh teringat pulut mangga kat bangkok!

Nana said...

xpenah mkn pulut mangga sebab xske pulut
tp amrul kata kat masjid keramat blakangntu ada kdai siam sedap katanya

Aju Mohit said...

amboih2 rasa nak demam ye, bukan main lagi menu dia tu hehehe, emm nmpk sedaplah amy, bolehla terjah nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...