Followers MamaTisya

Friday, September 6, 2013

makanan banyak tp aku mkn skit je:-p


aku pn tk caya aku mkn ni je time 
sbb bz bergambar agaknye...mkn tk byk:-p

sila la percaya aku mkn ni je...

ni je la yg aku suka tu..especially yg ada sepit ketam tu...sedap bangat
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
ni antara menu2 lain yg aku sempat snap gambar


dessert... ada kek, bubur


kambing duduk mesti ada

yong tau fo
laksa, mee rebus


kuih muih, dodol , buah-buahan..apam cute yg sedap


mee goreng, koaytiew goreng, rojak, popiah

posing kt ukiran ais berbentuk masjid

**sbb aku mkn skit je...blk tu aku lprrrr:-p

5 comments:

  1. kemain lagi ko OH ye
    mkn byk pun kurus je
    ahahha

    ReplyDelete
  2. alamak awat makan banyaktu jer.. kalau akak amek kesempatan makan sikit2 tapi bila kumpul sekali punyalah banyak...

    ReplyDelete
  3. wah biar btol akak mkn ni je huhu rambangnya mata tgk makanan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...